20 maj 2010, 20:55
Købte for 1 måneds tid siden det nye Sony EX500 - Har været rigtig glad for fjernsynet, men har egentlig fortrudt jeg ikke købte et større panel.
Så skete det at min datter besluttede sig for at teste panelet med en gaffel, heldigvis var fjernsynet dog forsikret, men forhandleren tillod ikke at jeg betalte en merpris for et større panel.
Så i dag står jeg med et fabriksny skærm, i original emballage, med kvittering dateret fra d.20.05.2010.
Der er endvidere tegnet en 4 års total garanti på fjernsynet som kan tilkøbes efter eget valg.
Har selv givet 6799,-
Havde sat prisen til omkring 6250 - Uden at se at det kan gøres billigere ved bl.a proshop.dk
Så jeg vil ændre den ønskede pris til 5700,-
Dermed skulle det være den billigste EX500 på markedet lige nu.
Prisen er plus 1099,- hvis forsikringen ønskes.
Jeg bor selv i nærheden af Randers, og har nok mulighed for at levere det til døren, såfremt du ikke bor for langt væk.
Kom frisk med bud.
Edit: Prisen sat ned.
Så skete det at min datter besluttede sig for at teste panelet med en gaffel, heldigvis var fjernsynet dog forsikret, men forhandleren tillod ikke at jeg betalte en merpris for et større panel.
Så i dag står jeg med et fabriksny skærm, i original emballage, med kvittering dateret fra d.20.05.2010.
Der er endvidere tegnet en 4 års total garanti på fjernsynet som kan tilkøbes efter eget valg.
Har selv givet 6799,-
Havde sat prisen til omkring 6250 - Uden at se at det kan gøres billigere ved bl.a proshop.dk
Så jeg vil ændre den ønskede pris til 5700,-
Dermed skulle det være den billigste EX500 på markedet lige nu.
Prisen er plus 1099,- hvis forsikringen ønskes.
Jeg bor selv i nærheden af Randers, og har nok mulighed for at levere det til døren, såfremt du ikke bor for langt væk.
Kom frisk med bud.
Edit: Prisen sat ned.
Senest rettet af dennisbluff 21 maj 2010, 01:51, rettet i alt 1 gang.