Som jeg også skrev i en anden tråd, så var jeg nede...
"...i Hifiklubben på Aboulevarden og der havde de UE40C7705 og UE40C8705 stående ved siden af hinanden.
På dem begge blev der vist en film hvor der var sorte bjælker i top og bund. På 7705'eren var det forholdsvis tydeligt at se at der kom "lyskegler" fra hjørnerne, pegende ind mod midten. Dette fænomen var slet ikke tilstede på 8705'eren. Jeg fik mulighed for at stille på baggrundsbelysingen på 8705'eren og prøvede at skrue helt op for at se om så fænomenet ville dukke op. Det gjorde det ikke! (i hvert fald ikke i hjørnerne hvor jeg kunne se)
Jeg skal så ikke kunne sige om det på 7705'eren er noget man kan indstille sig væk fra, men det var i hvert fald tydeligt at 8705'eren ikke havde dette problem.
(Selvfølgelig kan der være meget forskel fra panel til panel, så dette er bare i forhold til panelerne på de to modeller de havde stående i Hifiklubben)"
Der skal så også lige tilføjes at der var helt lyst i lokalet, men det var stadig ikke noget problem at spotte de lysere områder i hjørnerne på 7705'eren.
Af de to modeller ville jeg vælge 8705'eren både pga billedkvaliteten men også fordi jeg mere er til dens design

Jeg ville dog anbefale dig til selv at få set de to modeller ved siden af hinanden hvis du har muligheden for det. Det ka jo være at det ikke er noget du lægger mærke til
Anders