Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Højmose
Hov... Kom til at kigge på "medlem siden" datoen istedet for "topic posted" datoen.. Troede indlægget var tilbage fra november 09.... Der står bar at fælleskøb tilbuddet var slut... Men man kan stadig købe et til 15.999.. ikk en pris jeg kan finde på pricerunner....

Blev lidt i tvivl om tilbuddet stadig gælder..
Af Flemming Larsen
Tilbuddet er også her et sted. Jeg vil tro det gælder endnu. Ellers er det bare at sende en mail til dem. De er nemme at handle med.
Af Højmose
Okay.. Egentlig et pænt godt tilbud... :)
Overvejer bar stadig størrelsen... :S 40, 46... what to doooo...

Pros/cons?
Af Flemming Larsen
Jeg har selv en 40", og er da ok tilfreds. Det er et lækkert billede der er på.
Af mhca
Jeg har fået svar fra dem om at tilbuddet gælder på ubestemt tid. Dog er leveringstiden usikker.

Jeg ved dog stadig ikke, om det for mine forældre ender med et 40" eller et 46" TV.
Og vil i øvrigt sikre mig, at der kommer Samsung 3d briller med uden meromkostninger, hvis valget falder på Fladskærmsshoppen fremfor Hifiklubben.
Af Flemming Larsen
Jeg fik i hvertfald, et sæt briller med hos fladskærmsshoppen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke fået læst hele denne tråd, men må jeg opfordre til et par brugeranmeldelser under brugeranmeldelses forummet :)

FlatpanelsDK modtager i øvrigt meget snart nogle af Samsungs 3DTV modeller til test 8)
Af jszpirt
Kan en af jer nye ejere ikke teste følgende ved Samsungs DLNA-løsning (fx når du tester 8 eller 7-serien):

1. Om de kan afspille mkv-filer med DTS-lyd over DLNA? (virker ikke nu)
2. Om de kan pause, ff/rw HD-filer via DLNA? (virker ikke nu)
3. Om PIP virker i EPG? (virker ikke nu)
4. Hvor lang tid tager det at loade en kodet tv-kanel fx via YouSee's digitale kortlæser (DVB-C)? (Tager 3-4 sekunder nu)
5. Om srt-subtitles virker via DLNA? (virker ikke nu)
6. Hvor lang ventetid der er mellem billeder i fx 10-12 MP over DLNA? (Tager 5-8 sekunder nu)

T.o. kan alle mkv-filer afspilles over Samsungs DLNA hvis man omdøber dem til .m2ts

Tak :)
Af Larsdk
jszpirt skrev:Kan en af jer nye ejere ikke teste følgende ved Samsungs DLNA-løsning (fx når du tester 8 eller 7-serien):

1. Om de kan afspille mkv-filer med DTS-lyd over DLNA? (virker ikke nu)
2. Om de kan pause, ff/rw HD-filer via DLNA? (virker ikke nu)
3. Om PIP virker i EPG? (virker ikke nu)
4. Hvor lang tid tager det at loade en kodet tv-kanel fx via YouSee's digitale kortlæser (DVB-C)? (Tager 3-4 sekunder nu)
5. Om srt-subtitles virker via DLNA? (virker ikke nu)
6. Hvor lang ventetid der er mellem billeder i fx 10-12 MP over DLNA? (Tager 5-8 sekunder nu)

T.o. kan alle mkv-filer afspilles over Samsungs DLNA hvis man omdøber dem til .m2ts

Tak :)
Hej testen er rykket over her
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16679
Af Peteh
Har netop købt et 46C8705. Er generelt yderst tilfreds med såvel billede og betjening. Undrer mig dog over et ting i EPG'en. Når jeg vælger EPG vises der ingen preview kanal i det lille billede i venste top. Istedet kører en hvid 'vente-markering', som om kanalen hentes. Der sker dog ingenting, selv efter lang tid. Skifter jeg til 'planlagt' (Knap A) vises preview kanal imidlertid.
Ifølge Samsungs support skyldes det at preview kanal ikke fungerer i det danske net, således heller ikke på andre producenters TV, men det lyder unægteligt lidt søgt.
Nogen input?
Af Flemming Larsen
Peteh skrev:Har netop købt et 46C8705. Er generelt yderst tilfreds med såvel billede og betjening. Undrer mig dog over et ting i EPG'en. Når jeg vælger EPG vises der ingen preview kanal i det lille billede i venste top. Istedet kører en hvid 'vente-markering', som om kanalen hentes. Der sker dog ingenting, selv efter lang tid. Skifter jeg til 'planlagt' (Knap A) vises preview kanal imidlertid.
Ifølge Samsungs support skyldes det at preview kanal ikke fungerer i det danske net, således heller ikke på andre producenters TV, men det lyder unægteligt lidt søgt.
Nogen input?
Det virker heller ikke på min. Og det var det samme på mit gamle U7070. Jeg skal ikke kunne sige om det virker på andre mærker.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8