31. aug 2007, 18:57
#23185
Jeg har modtaget en samsung LE40M86 og konstaterer ret store ridser i sidepanelet. Jeg beslutter mig for at jeg kan leve med disse, hvis Getmore går med til at give mig en mindre kompensation i form af et vægophæng til 600kr.
Jeg sender dem derfor en mail, hvori jeg skriver at ridserne er konstateret og jeg sender et billede med af skaden. Jeg forklarer dem, at jeg i stedet for at sende skærmen tilbage og dermed kræve omlevering, vil være tilfreds med et vægophæng. Jeg spørger dem derfor om de helst vil sende mig dette, eller om de foretrækker at få skærmen tilbage, så jeg får en skærm, der står som ny og uden fejl, som man selvfølgelig må forvente som forbruger.
Jeg får ingen svar på mine mails og da jeg så kontakter dem for 4. gang, skriver jeg, at hvis der ikke kommer svar, så bliver forbrugerrådet kontaktet. Efter 10 min kommer svaret: "Send lige billedet af skaden igen".
Ok, nu tror jeg så der er hul igennem. Jeg sender billedet igen, men hører aldrig fra dem igen, på trods af 3-4 emails mere (8 i alt). Jeg er nu ude over de 14 dages returret, og selv om jeg har gjort opmærksom på fejlen med det samme efter jeg modtog fejlen, så gider jeg ikke tage chancen at sende det ind til ombytning. For man kender efterhånden deres metoder, og jeg får sikkert bare problemer.
Man bliver UFATTELIGT frustreret af ikke at kunne komme i kontakt med Getmore. De har ingen respekt for deres kunder, og når pengene er i kassen, så er der lukket for kontakten til kunderne.
Min eneste løsning nu er vel at få forbrugerrådet til at tage sagen op. Det burde jeg gøre for at få endnu en sag på halsen af dette pseudo firma, der burde lukkes.
Skulle lige rase ud. Håber at andre kan bruge min historie, så man ikke hopper i samme fælde som mig, ved at handle hos Getmore.
Jeg sender dem derfor en mail, hvori jeg skriver at ridserne er konstateret og jeg sender et billede med af skaden. Jeg forklarer dem, at jeg i stedet for at sende skærmen tilbage og dermed kræve omlevering, vil være tilfreds med et vægophæng. Jeg spørger dem derfor om de helst vil sende mig dette, eller om de foretrækker at få skærmen tilbage, så jeg får en skærm, der står som ny og uden fejl, som man selvfølgelig må forvente som forbruger.
Jeg får ingen svar på mine mails og da jeg så kontakter dem for 4. gang, skriver jeg, at hvis der ikke kommer svar, så bliver forbrugerrådet kontaktet. Efter 10 min kommer svaret: "Send lige billedet af skaden igen".
Ok, nu tror jeg så der er hul igennem. Jeg sender billedet igen, men hører aldrig fra dem igen, på trods af 3-4 emails mere (8 i alt). Jeg er nu ude over de 14 dages returret, og selv om jeg har gjort opmærksom på fejlen med det samme efter jeg modtog fejlen, så gider jeg ikke tage chancen at sende det ind til ombytning. For man kender efterhånden deres metoder, og jeg får sikkert bare problemer.
Man bliver UFATTELIGT frustreret af ikke at kunne komme i kontakt med Getmore. De har ingen respekt for deres kunder, og når pengene er i kassen, så er der lukket for kontakten til kunderne.
Min eneste løsning nu er vel at få forbrugerrådet til at tage sagen op. Det burde jeg gøre for at få endnu en sag på halsen af dette pseudo firma, der burde lukkes.
Skulle lige rase ud. Håber at andre kan bruge min historie, så man ikke hopper i samme fælde som mig, ved at handle hos Getmore.