Til al snak om Android TV og Gogole TV - Google's styresystem til TV-skærme og mediebokse

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej der
Jeg kan lige pludselig ikke komme på Hbo Max på mit Philips Oled 707. Den skriver at jeg skal opdatere til nyere version, men jeg kan ikke gøre det på nogen måde og til sidst slettede jeg den. Når jeg så prøver at geninstallere Hbo så skriver den at mit tv ikke understøtter Hbo Max på min enhed
Er der nogle der har fået samme problem eller måske har en løsning på mit problem?
Mvh Jesper 🙂
Prøv at lave en "Factory reset" på Tvet. Altså en total nulstilling. Er Tvet iøvrigt opdateret med seneste software/firmware ? Den har følgende id:
TPM211EA: 101.1.4.252
Du kan tjekke det nemt ved at taste 123654 på fjernbetjeningen og scrolle ned, så kommer der en blå dialogboks/servicemenu med div. oplysninger, og nej, det er ikke spor farligt.
Tak.. Ja jeg har opdateret softwaren og har også prøvet at lave en Factory reset men det har ikke hjulpet 😪
Jeg tænker om der kommer en ny Hbo app her den 21 maj når de går over til kun at hedde Max. Det håber jeg ellers bliver jeg jo nok nød til at investere i en tvboc selvom jeg næsten ikke orker flere fjernbetjeninger 😆
Max appen er også kompatibel med Android TV / Google TV, som Philips bruger. Er det denne du har prøvet at installere? https://play.google.com/store/apps/deta ... l=da&gl=DK

Hvis du på ovenstående side logger ind med samme bruger, som du har på Google-delen af dit Philips, så kan du installere appen på dit TV direkte fra hjemmesiden.
Jesper wass skrev: 1. jun 2024, 11:37 Hej Flatspanels. Jeg har prøvet at gøre som i skre i min webbrowser på mit tv men får bare en meddelelse om at siden ikke kan findes i browseren. Så desværre
Men tak for svaret 🙂
Du skal på hjemmesiden bare klikke installer fra din PC. Så dukker appen automatisk op på dit Philips TV lidt tid efter, såfremt du er logget ind med samme Google-bruger på PC og Philips TV.