Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mcBob
#322041
mcBob skrev: 13. nov 2020, 09:12 😖😡😖😡 Add me to the list of sangry people... Elgiganten just delayed my PS5 till 05/01-2021 😖😡😖😡
I just got of the phone with Elgiganten, and they said the SMS was a mistake and that the PS5 will still be coming on Nov 19... so, 6 days to wait and see if I am able to trust humanity again.
Af MrGlennDK
#322059
Det har næsten alle der har bestilt fra Elgiganten , jeg tror det en fejl som ved Xbox , min order står stadig til levering d.19 selvom jeg også fik den sms ..
Af JakobC
#322062
Status fra Proshop netop modtaget på mail:

Vi håber på at kunne have en PlayStation 5 klar til dig en gang i løbet af foråret 2021

:(

Ordren er dog lagt meget sent (05-10-2020).
Brugeravatar
Af bendix
#322063
Jeg fik samme mail fra proshop. Jeg bestilte dagen efter ps5 blev tilgængelig.

Jeg tror ikke proshop har nogen ide om hvor folk er i kø systemet. De skriver også i mailen at har man slået notifikationer til om PS5 skal man skynde sig ind og købe når de er på lager.

Burde de ikke afvikle deres kø først?
Af JakobC
#322067
Mon ikke det mere handler om, at Sony/Importøren holder Proshop fuldstændigt "in the dark" når det handler om hvilket antal de får leveret og over hvor mange omgange. Så vil de hellere melde ærligt ud nu, fremfor om morgenen d. 19....
Af JakobC
#322070
JakobC skrev: 13. nov 2020, 12:43 Mon ikke det mere handler om, at Sony/Importøren holder Proshop fuldstændigt "in the dark" når det handler om hvilket antal de får leveret og over hvor mange omgange. Så vil de hellere melde ærligt ud nu, fremfor om morgenen d. 19....
....eller måske lokkede Elgiganten dem i en fælde :D 8-)
Brugeravatar
Af bendix
#322071
JakobC skrev: 13. nov 2020, 12:43 Mon ikke det mere handler om, at Sony/Importøren holder Proshop fuldstændigt "in the dark" når det handler om hvilket antal de får leveret og over hvor mange omgange. Så vil de hellere melde ærligt ud nu, fremfor om morgenen d. 19....
I så fald er der en ret ringe indkøber eller køsystem hos Proshop hvis Føtex,Power og Elgiganten kan berette mere positive toner til deres kunder.
Af Stinger
#322075
Det er vel nærmest løgnagtigt af Proshop.

De starter med at sige at Sony har valgt at udskyde hele launchen i DK. Det er usandt. Nok kommer der ikke tilstrækkeligt med konsoller (det har vi hele tiden vidst) men når konkurrenter melder at de selvfølgelig får konsoller så er deres første besked/undskyldning i bedte fald dybt uprofessionel og i værste fald er den løgnagtig.
#322076
Dusin har også blot meldt ud, at de ikke kan sige noget om leveringstid, men blot at det er first-come-first-served. Jeg bestilte på dagen (om formiddagen), men jeg aner ikke om der var 10.000 eller 3 før mig. Der var udsolgt andre steder på det tidspunkt, så det er næppe 3...
Af rallew
#322085
Jeg bestilte min Playstation 5 fra Proshop d. 9/8, da den stadig var prissat til kr. 7000,-, og har fået samme mail som alle andre ser det ud til.

Det er ret mærkeligt, at selv Føtex lader til at have styr på deres ordre, mens Proshop lader til at være en butik der drives fra et klubværelse i denne sammenhæng.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 206