Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stinger
Hvilket blot udstiller Proshop endnu mere. Nu har de fleste konkurrenter bekræftet at de kan levere. Gad vide om deres praktikant rent faktisk har glemt at trykke bekræft da de bestilte tilbage i 2019?
Af rallew
Det begynder at lyde en smule mystisk. Ovre på et andet forum, er der en der har haft fat i Proshops kundeservice, og der forlyder det, at de ikke forventer at levere nogle konsoller før i 2021. Og med diverse forhandlere der nu bekræfter levering omkring release datoen, må Proshop have jokket i spinaten på en eller anden måde. Har Flatpanels journalister tænkt sig at tage kontakt til dem for at høre nærmere evt?
Af Stinger
Jep Coolshop, Elgiganten og Bilka (som er under Salling med Føtex) bekræfter at de har styr på det.

Proshop/Dustin/Happii koncernen har vist skidt i nælderne og slet ikke bestilt.
Af rallew
Stinger skrev: 13. nov 2020, 19:54 Of prøvede så med en løgnagtig mail om at Sony havde droppet hele launchen i DK 🤣

Hunden har spist mine lektier...
Ooof, det lyder uldent. Den mail har jeg godt nok ikke modtaget, men jeg har hørt det fra to steder nu. Jeg føler mig godt og grundigt snydt. Man burde kræve prisafslag.
Brugeravatar
Af bendix
Jeg har prøvet at få nedslag i prisen uden held, proshop svarer slet ikke på spørgsmålet.

Dette var svaret

Tak for din henvendelse.

Vi forventer ikke, at producenten kan levere nogle konsoller til os før i 2021.

Og vi kan ikke oplyse dit nummer i køen.

Beklager.
Af rallew
Stinger skrev: 13. nov 2020, 20:09 Du kan se den længere oppe i tråden
Ja, jeg skulle lige et par sider tilbage. Du har ret - hunden har spist deres lektier. Det er vel på tide at nogen kalder deres bluff?
Af rallew
bendix skrev: 13. nov 2020, 20:14 Jeg har prøvet at få nedslag i prisen uden held, proshop svarer slet ikke på spørgsmålet.

Dette var svaret

Tak for din henvendelse.

Vi forventer ikke, at producenten kan levere nogle konsoller til os før i 2021.

Og vi kan ikke oplyse dit nummer i køen.

Beklager.
Det lyder heller ikke som om, at de på magisk vis får nogle konsoller ind på release. Jeg må vist nedjustere mine, efterhånden, meget små forventninger til at Proshop hiver en kanin op af hatten.
Af Henxian
Lagde en bestilling i maj måned hos Proshop. Start sidste uge stod der, at jeg ville få den på release dagen. Nu står der ukendt status og har også modtaget mailen i dag.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 227