22. okt 2020, 13:43
at tro på Sony (efter at de har valgt - igen: sort på hvidt - at beskytte og holde med Kina) at de kun og udelukkende vil bruge deres monitorering af chat for at fange div. 'det er for meget' - det er meget naivt og ikke har noget med 'misforståelser' at gøre
det har intet med konspirationsteorier eller lign. at gøre - det er rene fakta (inkl. mine egne oplevelser/erfaringer)
Huleboer skrev:Jeg tror ikke jeg forstår hvordan Kina er blandet ind i diskutionen.Kina er key point her, Huleboer, grunden det sæt regler som Sony har implementeret/indført (at der ikke må siges noget som helst negativt etc. om Kina) - derfor sagde jeg at de to ting (overvågning af chat og det sæt regler vedr. hvad man ikke må sige om Kina hænger sammen da Sony har taget Kina's parti/side her - ligeså meget som f.eks. Youtube - de påstår det ene og gør hvad der passer dem - bl.a. ved at slette kommentarer om Kina - og det er så kun en dråbe i havet)
I og med det bliver muligt for brugere af servicen at submitte lydbider til gennemlytning for chikane eller rasisme, er Sony selvfølgelig nød til at gøre opmærksom på at det man siger når man bruger tjenesten, potentielt kan blive optaget.
Jeg synes det giver langt mere mening at have den mulighed end at alt snak skal betragtes som privat, for på den bekostning at blåstemple folk der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt online.
at tro på Sony (efter at de har valgt - igen: sort på hvidt - at beskytte og holde med Kina) at de kun og udelukkende vil bruge deres monitorering af chat for at fange div. 'det er for meget' - det er meget naivt og ikke har noget med 'misforståelser' at gøre
det har intet med konspirationsteorier eller lign. at gøre - det er rene fakta (inkl. mine egne oplevelser/erfaringer)