koden skrev: ↑21. jan 2023, 11:57
Altså man kan ikke sidde i sommerhus OG hjemme på 2 forskellige ip,, så er det 2 forskellige som bruger det, og så må man have 2 abo.
[/quote]
Jo det er jo netop det man gerne må... jeg har premium til vist 5 personer. Min familie. jeg må jo gerne bruge den i sommerhus mens min søn bruger en anden hjemme.
Vi må vel også godt logge på med en 3 ude hos nogen man kender og se en film. lad os sige min kone samtidig sidder hos en veninde der ikke har netflx.
Må hun så ikke bruge hendes adgang der hvis hun bare logger ud igen?
Ja det bliver noget rod og der er sikkert mange andre situationer.
Hvis det bliver for bøvlet så tror jeg også jeg dropper netflix helt. dete r ikke suger vigtigt for vores liv at have det.
[/quote]
Du må meget gerne citere betingelser, hvor du læser du må bruge det på anden bopæl og af flere i familen hjemme, mens du selv sidder i sommerhus.
Det skal nok blive bøvlet, når de endelig kommer så langt som at finde en løsning. Som sagt, tror det vil kræve en vilkårlig bekræftelse af ens login, som viaplay gør pt, hvor man får en email eller so med kode og skal bekræfte den.
Sådan eksempel kræver jo alle som deles med har adgang til din email, det har de så ikke, og vil blive røvirriterende. Lige nu er Viaplay kun på web niveau og man skal aktivere sin konto næsten hver uge. Der skal man bare logge ind på en wbeside med delt login

Så ikke helt så svært men røv irriterende.