Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KristofferA
#261464
Jeg tænkte, at vi manglede en tråd til alle itunes 4K HDR film. Anbefalinger, tilbud og erfaringer. Go!

Jeg har har lige købt Goodfellas i HDR til 99; kr. f.eks.
Af arsenio3d
#269492
De har lige nu en håndfuld film i 4K på tilbud til 79kr
Blandt andre disse:
Wonder Woman
Suicide Squad
Batman vs Superman
Life of Pi
The Mummy
Ghost in the Shell
Brugeravatar
Af Pede8000
#269494
God ide med denne tråd! :)

Jeg har købt Wonder Woman, den er mega flot og en pænt god film! Absolut pengene værd.

Den lækreste 4k/HDR oplevelse er dog Mad Max Fury Road, samtidig en god film med et fedt soundtrack, underfundig humor, action og masser af Victorias Secret modeller. Den kan anbefales!

Ellers har jeg Heat (ikke noget særligt forhold til sd udgaven, meget mærk og udvasket), Fantastic Beasts... den er rigtig fin.

Sidste weekend var Harry Potter (alle 8) på tilbud til 350,- samlet. Nu 500,- ØV!


Nogen der har Spiderman Homecomming, den er meget rost rundt om på nettet?!

Kom gerne med anbefalinger, det ville være højt værdsat.
Brugeravatar
Af Pede8000
#269499
Ville det ikke være fint med en tråd hvor vi kunne udveksle erfaringer, måske dele vores indtryk af billede-/ lydkvalitet? Det er lidt mere omstændigt i en disquss (tror jeg det hedder) tråd på forsiden. :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269500
Jeg købte Spiderman engang den var på tilbud. Kvaliteten er fin.

Derudover har jeg nappet Christopher Nolans film, Robert Langdon triologien, Kingsmen pakken, Ghost In the Shell, Bladerunner og en masse tegnefilm til ungerne.

Lige nu kan man få Matrix triologien til 129 og den første film er netop annonceret at skulle udkomme i 4K, så den var måske værd at nappe. Selvom de to sidste film var tvivlsomme...

Alle 5 Bourne-film kan også fås til 199 kr hvis man skulle være fan. De tre af dem er i 4K.
Brugeravatar
Af Pede8000
#269517
@Torben. Hvordan er Bladerunner?

Har den i forvejen påDVD og BD, det er mega gode udgaver, skal jeg købe den for tredie gang? Det er een af mine favoritter.
Brugeravatar
Af Pede8000
#269520
Købte lige Pacific Rim, og er lidt skuffet over at den er 16:9 og dermed tilskåret.. ØV!
Det ville klæde Apple at oplyse at en film ikke er i originalt format.
Meget mærkeligt at de ikke skriver hvilket format der benyttes. :(

Den er ellers rent demo materiale, på billedesiden.

99,- kr
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269529
Pede8000 skrev:@Torben. Hvordan er Bladerunner?

Har den i forvejen påDVD og BD, det er mega gode udgaver, skal jeg købe den for tredie gang? Det er een af mine favoritter.
Det er 2049-versionen jeg har. Jeg synes ikke den oprindelige er specielt god, så jeg gad ikke smide penge efter den,
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269530
Pede8000 skrev:Købte lige Pacific Rim, og er lidt skuffet over at den er 16:9 og dermed tilskåret.. ØV!
Det ville klæde Apple at oplyse at en film ikke er i originalt format.
Meget mærkeligt at de ikke skriver hvilket format der benyttes. :(

Den er ellers rent demo materiale, på billedesiden.

99,- kr
Min BD-version er da også 16:9.
Af Turbo
#269556
Sådan som jeg har forstået http://realorfake4k.com/ så er der ikke forskel på 4k HDR BD og f.eks. iTunes (real/nearly/fake 4k).
Jeg vil heller have mine 4k HDR BD med masse af båndbredde - kompressionen er også en faktor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 65