17. aug 2017, 14:32
#255414
Jeg har for nyligt tegnet abonnement med Viaplay og installeret Tizen APP'en på mit 2015 Samsung fjernsyn.
Jeg har dog lidt problemer i ny og næ med Viaplay, da film engang imellem ikke vil afspille.
jeg får fx følgende meddelse : (fejlkode 1001)
Endvidere har jeg oplevet at Viaplay frøs fast og ikke kunne lukkes, Fjernsynet skulle slukkes HELT og genstartes før jeg slap ud af programmet
Jeg har så henvent mig til Viaplay som har smidt mirakel-løsningen tilbage i hovedet på mig: Nulstil fjernsynet ...
Opfølgende har jeg spurgt om de er sikker på det vil hjælpe og de svarer: Måske...
sååååe...
Er der andre som har lignende problemer og som har løst det ved at nulstille Fjernsyn eller lign ?
Jeg har dog lidt problemer i ny og næ med Viaplay, da film engang imellem ikke vil afspille.
jeg får fx følgende meddelse : (fejlkode 1001)
Endvidere har jeg oplevet at Viaplay frøs fast og ikke kunne lukkes, Fjernsynet skulle slukkes HELT og genstartes før jeg slap ud af programmet

Jeg har så henvent mig til Viaplay som har smidt mirakel-løsningen tilbage i hovedet på mig: Nulstil fjernsynet ...

Opfølgende har jeg spurgt om de er sikker på det vil hjælpe og de svarer: Måske...
sååååe...
Er der andre som har lignende problemer og som har løst det ved at nulstille Fjernsyn eller lign ?