Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pale
Jeg er endelig kommet til at jeg gerne vil optage på mit Panasonic VT60. Men jeg kan ikke se USB-harddiske når jeg slutter dem til. De kommer slet ikke frem på listen. Der kommer fint nok lys i indikatorlampen på harddisken, men mere sker der ikke. Harddisken dukker ikke op i menuen på TV'et. Har også forsøgt at slutte en USB-nøgle til, for at se om det skulle være harddisken. Men uden held. Er der en eller anden indstilling jeg har overset? Skal harddisken preformateres i et særligt format? Eller hvad kan der være galt?

På forhånd tak.
Af dk9000
Pale skrev:Jeg er endelig kommet til at jeg gerne vil optage på mit Panasonic VT60. Men jeg kan ikke se USB-harddiske når jeg slutter dem til. De kommer slet ikke frem på listen. Der kommer fint nok lys i indikatorlampen på harddisken, men mere sker der ikke. Harddisken dukker ikke op i menuen på TV'et. Har også forsøgt at slutte en USB-nøgle til, for at se om det skulle være harddisken. Men uden held. Er der en eller anden indstilling jeg har overset? Skal harddisken preformateres i et særligt format? Eller hvad kan der være galt?

På forhånd tak.

Mener der er 3 slags porte på det tv.

et til HDD. et til USB stik også et til strøm, hvis du bruger det der kun er strøm i så kan jeg godt forstå dit problem :D

Tjek bagpå om der ikke står HDD eller USB MEDIA eller sådan noget :) også smid den deri.

Go nat.

Mvh. Casper
Af Pale
dk9000 skrev:
Pale skrev:Jeg er endelig kommet til at jeg gerne vil optage på mit Panasonic VT60. Men jeg kan ikke se USB-harddiske når jeg slutter dem til. De kommer slet ikke frem på listen. Der kommer fint nok lys i indikatorlampen på harddisken, men mere sker der ikke. Harddisken dukker ikke op i menuen på TV'et. Har også forsøgt at slutte en USB-nøgle til, for at se om det skulle være harddisken. Men uden held. Er der en eller anden indstilling jeg har overset? Skal harddisken preformateres i et særligt format? Eller hvad kan der være galt?

På forhånd tak.

Mener der er 3 slags porte på det tv.

et til HDD. et til USB stik også et til strøm, hvis du bruger det der kun er strøm i så kan jeg godt forstå dit problem :D

Tjek bagpå om der ikke står HDD eller USB MEDIA eller sådan noget :) også smid den deri.

Go nat.

Mvh. Casper
Tak for svaret :)

Ah, ja der var en der virkede med USB-pennen. Men den virker ikke med min USB-harddisk. Den består af sådan en Icy Box, hvor der så sidder en 5400rpm HDD i. Men den kan fjernsynet ikke finde. Tænker om det måske virker bedre med en "rigtig" USB-harddisk, for bedre kompatabilitet? Porten kan levere 900mA står der, så det burde vel være rigeligt til en 2.5" HDD?