Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Har prøvet Viaplay, på mit nye Samsung UE46ES5505 TV - dog kan jeg kun se film i SD kvalitet. Kan slet ikke finde de samme film på Smart TV App'en, som når jeg går med browser ind på deres hjemmeside - e.g. Modig, Avengers, etc.

Andre som har problemer med Viaplay over Samsung Smart TV App'en og HD ?
Så fik jeg svar fra Viaplay's hjemmeside på facebook -> http://www.facebook.com/viaplay.se/post ... ed_comment

"I dagsläget har vi tyvärr inte HD-material till Samsung-appen, men det är något som vi jobbar på ska komma till en framtida uppdatering.

Så håll utkik framöver.

Mvh Joakim
Viaplay Support"

Det holder jo ikke, hvis det er forskelligt indhold de skal publicere, afhængig af hvilken enhedstype der skal præsentere indholdet.....

Så bliver abb. herfra blot opsagt, efter prøveperioden (med mindre de får det rettet inden). Men rart nok at få et klart svar.
Af Ruszek83
Hej.
Ikke for at kapre denne tråd, men jeg kan se at i har Viaplay på jeres samsung TV...
Jeg har en UE55ES7005 model... og jeg kan slet ikke finde Viaplay i min smartTV app store... er der nogen af jeg som har løsning på problemet?

Vh. Michael
Hej. Jeg har et samsung UE55F8005. Jeg har også et problem med viaplay app' en.
Hver 15. minut cirka opstår der når jeg ser en film på viaplay et "forbindelsesproblem".

Problemet opstår kun inde i denne app og ikke i f.eks netflix som kører perfekt.

Jeg har kablet cat 7 forbindelse og 120 mbit forbindelse til huset så problemet må ligge hos viaplay eller samsung?

Andre som har oplevet dette?
Hej folkens, - den korte: Hold jer fra Viaplay.

Den lange:

Jeg har en topmodel fra Samsung, og ej heller her er der HD-indhold på Viaplay-app'en, så det er ganske generelt og ikke kun gældende for de billige TV-serier.

Endnu et kritikpunkt: Video-bitraten er meget lavere end hos Netflix; billedet kører slet ikke lige så glat og desuden er billedkvaliteten heller ikke lige så god, hvad angår skarphed, dybde i farverne mm.

Lyden er endnu et kritikpunkt: Hos Netflix får man digital lyd - hos Viaplay befinder vi os i 1900-tallet med analog lyd, altså ingen surround sound - kun i Prologic-form (virtuelt/simuleret). Glem derfor alt om Dolby Digital 5.1 og DTS.

SIDST men ikke mindst - al live-streaming er fuldstændig groteskt på Samsung-app'en. Det virker ikke, ligesom en anden i tråden her også skriver; netværksforbindelsen ryger og det hakker hele tiden. Viaplay har eksplicit indrømmet over for mig, at det ikke virker optimalt:

"Viaplay Danmark
Hej Torben
Vi har med beklagelse modtaget din opsigelse. Dit abonnement er opsagt d. 19/11-2013. Vi arbejder, som tidligere sagt, sammen med Samsung på at løre problemet. Hvis du ønsker kan vi refundere det resterende beløb og lukke dit abonnement, da vi ikke på nuværende tidspunkt har en løsning på denne fejl. Ønsker du dette?
Du ønskes en god dag.
Med venlig hilsen
Martin
Viaplay"