Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fuksen
Hvis man vægmontere en Phillips PFL 7007 (som jeg har tænkt på at købe) hvordan så med højttalerne som er i foden ?
Jeg vil jo nødigt undvære dem....
Nogen erfaring ?
Fuksen skrev:Hvis man vægmontere en Phillips PFL 7007 (som jeg har tænkt på at købe) hvordan så med højttalerne som er i foden ?
Jeg vil jo nødigt undvære dem....
Nogen erfaring ?
du kan bruge foden til at hænge tv'et op med :)
Af lgowner
Fuksen skrev:Hvis man vægmontere en Phillips PFL 7007 (som jeg har tænkt på at købe) hvordan så med højttalerne som er i foden ?
er det rigtigt at lyd er i foden, så er vel ikke egnet til ophæng eller også har producenten overset noget? måske sælger de dig et par eksterne højttalere som tilbehør så de kan tjene på dem som vælger at hænge det på væggen , det er en smart måde at tjene ekstra på produktet må jeg sige :)
Af Fuksen
Nej forstå mig ret.....de ekstra højttalere /subwoofer.......???? :o der efter sigende skulle være i foden vil jeg ikke undvære....men når men kikker i brugermanual på nettet står der intet om hvad man gør hvis tv skal hænge......
Kan foden bruges sammen med ophæng ?
Det skal hænge på sådan en kombineret "vægstand"...tror jeg man kalder det.
Af radiosmed
hvis du ser Quick start guide som kan downloades på supportsiden philips.dk, vises der 2 muligheder for ophæng med foden som vægbeslag.
Af radiosmed
hvis du ser Quick start guide som kan downloades på supportsiden philips.dk, vises der 2 muligheder for ophæng med foden som vægbeslag.