Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bjerg9
Hej. Mangler lidt hjælp. Har købt et ultra slim tv ophæng til min nye fladskærm, men Hdmi og strøm stik, gør at tv'et vipper ud for neden. Synes det ser sjusket ud. Findes der ultra tynde stik, som passer til ultra slim tv?! Eller hvad kan løsningen være? På forhånd tak. Vh Bjerg
Af bullerfnis
Du kan sikkert ikke gøre ret meget ved Strømstikket, det er vel model bestemt??

Ellers kan du købe et vinklet HDMI kabel :)

http://www.av-cables.dk/vinklet-hdmi-kabel/

Og skriv lige hvilket TV du har? Måske nogle ved om du kan få vinklet strømstik dertil, evt kig inde på den side jeg har linket til :)
Af Bjerg9
Tak for svarene og links. Har købt 90* hdmi vinkel kabel, virker ok, men nok svært at finde et strøm stik, som fylder så lidt. Fjernsynet hænger jo kun 1 cm fra væggen. Tror jeg køber et alm ophæng med 4 cm til væggen. Ultra slim vægophæng fungere vist bedst til skærme, som ikke har bagudvendt stik.
Af Daniel Buje
Bjerg9 skrev:Tak for svarene og links. Har købt 90* hdmi vinkel kabel, virker ok, men nok svært at finde et strøm stik, som fylder så lidt. Fjernsynet hænger jo kun 1 cm fra væggen. Tror jeg køber et alm ophæng med 4 cm til væggen. Ultra slim vægophæng fungere vist bedst til skærme, som ikke har bagudvendt stik.
billigt tv = tykt vægbeslag
dyrt tv = tyndt vægbeslag

Producenten Sinox laver beslag i tykkelsen 2,2 cm, de plejer at fungere til de fleste "bad-udvendte" tv skærme, de koster typisk 449,-