Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358918
Måske skulle deres eget kritiske program Kontant, lave et afsnit om den pinlige implementering af login.
men det nok for meget at håbe på, at DR vil være kritiske over for sig selv.
jeg forventer ikke at de går i luften til oktober, som de har meldt ud.
#359014
Johnjohn skrev: 31. maj 2024, 19:42 så måtte jeg acceptere cookies for tredje gang i dag!
Er jeg virkelig den eneste der oplever det på ATV4K, eller er der nogen indstillinger på ATV4K jeg skal rette?
Har du prøvet at slette appen og genstarte ATV og derefter installerer appen igen?
#359058
Johnjohn skrev: 3. jun 2024, 07:38 Slettede DRTV appen , og installerede den igen og loggede ind , nu to dage efter kom cookies beskeden igen og så var jeg logget ud igen!
Huskede du at genstarte efter du afinstallerede DRTV appen, så TVOS har haft mulighed for at rydde op?

Vores DR app har kørt uden at blive logget ud siden starten af Maj.
#359062
Hej Axlon
Det husker jeg ikke men, jeg har oprettet en ny profil med nyt bruger navn og mail og sagt nej tak til cookies! på DRTV siden og så må vi se!
men ATV spurte om jeg ville fjerne appen eller slette den helt så alle data går tabt, så jeg valgte det sidste, så en genstart, tænkte jeg ikke var nødvendigt !
#359073
Det har egentligt kørt fint for mig siden jeg skulle acceptere cookies i maj, men i dag er jeg blevet logget ud igen på ATV fordi jeg skulle acceptere cookies igen...... tag jeg nu sammen DR.
#359099
Så blev jeg logget ud igen, cookies igen ! ingen efter 2 dage! det er da også mærkeligt at man skal acceptere cookies flere dage efter man er logget ind , burde det ikke ske under login processen !
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9