Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nigo
#170001
og nu jeg er ved forbedringsforslagene:

Jeg får til tider forskellige forbindelsesfejl og serverfejl fx fejl 1013... måske fordi den løber ud på en eller anden timer fordi mit net er for langsomt?

Hvis det er en timer der løber ud kan den så sættes til et længere tidsrum? Hvis man skal hente en større liste over programmer (som hvis man går ind under serier) kan det jo godt tage lang tid.

Et forslag der måske kunne forbedre bruger oplevelsen ville være et "timeglas"/roterende cirkel eller lign symbol der angiver at programmet faktisk arbejder på at hente data frem for den lille stump tekst oppe i hjørnet? Ideelt set skulle det jo ikke være nødvendigt at vente på data, men det bliver jo afgjort af boksens hardware, ens internetforbindelse og dr's servere.

Tit kommer jeg til at trykke flere gange på knappen fordi jeg ikke lige har fanget at programmet har modtaget mit første tryk. En tydelig, instant visuel feedback til brugeren der signalere "ja - jeg arbejder på sagen" vil løse dette.
Af polski12
#170032
Nigo du skal på samsung hjemmeside og hente opdatering på din usb ping og derefter opdater det gjort jeg og nu virker det .... i går kom det igen ny opdatering 1014 det virker nu igennem server :o
Af nigo
#170043
polski12 skrev:Nigo du skal på samsung hjemmeside og hente opdatering på din usb ping og derefter opdater det gjort jeg og nu virker det .... i går kom det igen ny opdatering 1014 det virker nu igennem server :o
jeg opdaterede i går og der hentede den 1011 og det er også den seneste jeg kan se på samsungs hjemmeside. Det var med den opdatering installeret at jeg testede ovenstående.
#170101
Efter opdateringen af afspilleren for et par dage siden virker den ikke længere.

Har lige opdateret playeren manuelt men det hjælper ikke noget. Får en server error når jeg prøver at gå ind i et menupunkt.

Mit samsung tv kører med version 1018.

Håber det er muligt at få den til at virke igen da jeg bruger den dagligt.
Af corre
#170842
Virker på 2012 es8005

Installeres på følgende måde:

1. tryk på smarthub knap.
2. tryk "A" login.
3. login med Samsung-konto "develop" (Der skal ikke oprettes ny bruger).
4. tryk på tools knap og vælg "indstill."
5. vælg "udvikling"
6. vælg "Indstiller Server-IP" indtast ip 90.185.152.76
7. tryk retur og vælg "Brug programsynkronisering"

Så spiller det - super app. O_O
Af droner
#170852
Er der en venlig sjæl, der vil skrive et par ord om hvad DR NU playeren kan?
Af RuneDJ
#171838
gjoenge skrev:Først lige en thumbs up til Rune for dr.dk/nu det spiller bare her.

Til dem der gider rode med det har jeg lånt rune's menu system og lavet noget Bonanza scraping nu hvor deres API ser ud til at lade vente på sig. Afspilleren er heller ikke lige så feature lækker da man må bruge en ekstern flash player til RTMP streams, den indbyggede player afspiller dem ikke.

Jeg kommer ikke til at lave mere på denne app. da jeg egentlig er igang med et andet projekt og min ES-serie døjer med en herlig bug hvor man kun kan hente et app. som "develop" før installeren crasher i smart hub. og tja Samsung ser ikke ud til at være specielt ivrige med at få det fixed.

http://dl.dropbox.com/u/4886997/drdkbonanza.zip
Den er live testet på ES-serie only.

Kan du bruge noget af det til dit app. napser du bare det du skal bruge Rune.
Det vil jeg da absolut kigge på. Der er jo mange sjove ting på bonanza. Jeg kan ikke få den til at afspille det i min simulator, men jeg vil afprøve det på mine forældres fjernsyn her i weekenden - de trænger alligevel til et besøg :-)

Hvis det er ok vil jeg lægge det ud sammen med DR nu playeren!?
Af SamsungLE40C
#173331
Virker perfekt til Samsung LE40C659 :-)

På mit tv hedder det nye menupunkt "udvikling" i stedet for "development".
Af lyngedrengen
#173655
Hej Rune

Det er jo intet mindre end fremragende det du har lavet! Super, super app! :-)

Er det vanskeligt/bekosteligt, at få en partneraftalen med Samsung, så den kan komme den officielle store? Det fortjener den da i den grad - virker betydelig bedre end mange af de apps, der ligger der i dag.

VH
Jan
Af iknow
#173823
Nu har jeg også fået hentet appen og synes umiddelbart at dette virker alt for cool. Men desværre kan jeg ikke hente nogle programmer da den kommer med en server fejl.

Er det muligt at kigge på denne udfordring ?

Har længe ventet og ventet på sådan en app. og i det DR ikke vil udgive en app., er der sindsygt behov for dette da det er umuligt at bruge browseren på Samsung tv.

Ser frem til at høre fra dig.
Af iknow
#173828
Den skriver ikke server error, den skriver forbindingsfejl.
Af Larsdk
#173856
Skal helt klart prøves når jeg kommer hjem :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 26