Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jfuru
kskruger skrev:
Rasmus Larsen skrev:Jeg fik at vide på IFA, at den nye alu fjernbetjening følger med, og så vidt jeg husker, er det et tiltag, som Samsung Korea (og altså ikke Samsung DK) har startet.

Men om det er begrænset til de største modelstørrelser, ved jeg ikke.
Måske kunne dem som har fået den nye remote, skrive hvilken str. tv de har købt og evt. hvor det er købt. Så er der lidt at gå efter, hvis man skal købe en ny skærm.
God idé.

Da jeg snakkede med Samsungs danske support, forklarede jeg, at jeg havde et UE40D8005. Jeg har netop modtaget følgende mail fra dem:
Hej!

Jeg har tjekket information om det, og der skal være:
1. TV
2. 2 stk. 3D briller
3. Galaxy S wifi 5.0
4. Metal Glide fjernbetjening

Hav en god dag!

Mvh,
Samsung Support
"Metal Glide fjernbetjening" tager jeg som værende den nye fjernbetjening, da der ikke er meget "metal glide" over den gamle sorte.

//Jacob
Af T_skaaning
Nogen der kan give en update på, hvad der følger med PS51D8005?

Hvilken fjernbetjening? Briller? Tab?

Og hvor skal man i givet fald købe det?
Af Olfred
Købte ps51d8005 for to uger siden. Der fulgte 2 par briller og en lækker remote med. Desværre ingen tab...
Af T_skaaning
Olfred skrev:Købte ps51d8005 for to uger siden. Der fulgte 2 par briller og en lækker remote med. Desværre ingen tab...
Hvorhenne og til hvilken pris?

Man kan købe det i elgiganten til 9999kr, eller det vil sige på deres hjemmeside, men de har det dog ikke på lager..
Af Olfred
Jeg gav 11.000 ved elgiganten - fik matchet deres internetpris - dengang kunne man godt bestille fra hjemmesiden.

Prisen var 11.000 overalt dengang, den må lige være faldet til 10.000.
Af T_skaaning
Olfred skrev:Jeg gav 11.000 ved elgiganten - fik matchet deres internetpris - dengang kunne man godt bestille fra hjemmesiden.

Prisen var 11.000 overalt dengang, den må lige være faldet til 10.000.
Nice... Hvad gjorde, at du valgte dette tv frem for VT30, som kun koster 1500 mere end det du gav? Altså jeg går umiddelbart også efter samsung-modellen, men jeg tænkte du måske havde nogle flere argumenter?
Af Olfred
Da jeg købte var der 2000 til forskel det kombineret med højere lysstyrke i 3d, færre klager over buzz og retention samt design gjorde jeg foretrak samsung. Men det var en svær beslutning, da vt30 har andre fordele, så som bedre billedkvali...
Af Steen_P
jfuru skrev:
Cult skrev:
knaseren skrev:til cult: jeg fik den nye remote model med til mit d8005 + den tablet og 2 briller.

den nye remote har sådan en touchpad i midten, li som på bærbar pc'ere. og så den lidt tungere og med metal ramme som går lidt ned i siderne. den er ok nice.
Tak for info.

Lyder sørme godt, den af plastic var sgu også tarvelig til sådan et flot dyrt TV.

Får mit imorgen, så det bliver spændende :)
Fik du så den nye remote med?

Jeg købte et UE40D8005 i går, den nye pakke med tablet + 2 3D briller. Men der fulgte den gamle sorte plastic-remote med :(

//Jacob
Modtog mit UE55D8005 igår. Der fulgte 2x 3D briller, Galaxy tablet'en og en "almindelig" remote control. Den almindelige remote control matchede TV'et - altså ikke sort men sølv - nice :)