Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
lgowner skrev:
mbm skrev:Hej
Da jeg gerne vil have mit LG PZ950 til at kører uden nogen streamerboks tilsluttet.
virker kun på 2012 LG modeller.
hmm ok surt. og jeg læser også der er problemer med wd tv og netflix,
så hvordan får jeg nemmest netflix er det apple tv?
Af lgowner
mbm skrev:hmm ok surt. og jeg læser også der er problemer med wd tv og netflix,
så hvordan får jeg nemmest netflix er det apple tv?
du har jo allerede wdtv, så udskiftning til en Gen3 wdtv vil jo også løse det og uden meget mere besvær.
at købe en bluray med smart tv er nok dyrt, udskiftning af tv , mega dyrt. så wdtv'n er nok billigst. eller også tage en ps3 i brug, hvis sådan en eksisterer.

mener også xbox360 er en mulighed nu.
Af mbm
men jeg har da kigget på en Recorder; LG925. Da dette måske kunne blive min allinone boks.
Vil denne kunne tage netflix?
Af lgowner
mbm skrev:men jeg har da kigget på en Recorder; LG925. Da dette måske kunne blive min allinone boks.
Vil denne kunne tage netflix?
jeg har selv luret på den, og da den er en 2012 model, så burde det være muligt, sålænge du vælger UK som landekode.
Af mbm
men er det så stadig kun de nye 2012 modeller der kan køre netflix eller bliver det udbredt på tidligere modeller også ?
Af lgowner
mbm skrev:men er det så stadig kun de nye 2012 modeller der kan køre netflix eller bliver det udbredt på tidligere modeller også ?
det bliver ikke aktuelt, LG som eksempel har ihvertfald sagt nej til engelske brugere, som allerede har netflix idag.

så det er ikke noget man skal sigte efter som muligt, nærmere aldrig sker.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
mbm skrev:men er det så stadig kun de nye 2012 modeller der kan køre netflix eller bliver det udbredt på tidligere modeller også ?
Som lgowner skriver, så tror jeg heller ikke du skal skrue forhåbningerne op. Smart TV producenterne lader generelt deres bare 1-2 år gamle Smart TV i stikken.

Derudover så mener jeg dog også, at man får en væsentlig bedre Netflix-oplevelse ved at satse på en ekstern medieboks.
Af lgowner
Rasmus Larsen skrev:Derudover så mener jeg dog også, at man får en væsentlig bedre Netflix-oplevelse ved at satse på en ekstern medieboks.
og jeg mener bestemt at den ultimative og eneste super løsning er en ps3, selvom strømforbruget slår benene væk under min bluray afspiller på 15w når den bruges til netflix.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
lgowner skrev:
Rasmus Larsen skrev:Derudover så mener jeg dog også, at man får en væsentlig bedre Netflix-oplevelse ved at satse på en ekstern medieboks.
og jeg mener bestemt at den ultimative og eneste super løsning er en ps3, selvom strømforbruget slår benene væk under min bluray afspiller på 15w når den bruges til netflix.
PS3 er en god Netflix-afspiller, ja. Strømforbruget og søgefunktionen er dog noget af det som trækker ned i mit hoved.

Jeg mener personligt stadig, at Apple TV er den bedste Netflix-boks - hvert fald hvis man ejer en Apple iPhone/iPad.
Af dtjoergensen
Jeg er helt ny i dette forum, så bær over med mig for evt. at poste i forkert forum!

Igår fik jeg bestil US-unblock og oprettet mig på Netflix. Det så ganske fint ud fra min PC, så jeg prøvede at få mit Samsung UE40D6500 (software 1018 og kan ikke opgradere til hørere skriver den) til at køre Netflix. Jeg opsatte DNS og fik SmartTV til at loade de amerikanske apps. Så langt - så godt.
Når jeg så trykkede på selve Netflix app'en, så skriver den bare "Forbinder" og sådan stod den hele natten. Er der nogn der kan hjælpe, da jeg er gået lidt kold for gode idéer.
Det skal siges at HBO GO og Hulu virkede strax!

På forhånd tak!

Dan
Af lgowner
@dtjoergensen
virker ikke på samsung tv, så du behøver ikke prøve længere men finde et alternativ som kan håndtere det.
Af dtjoergensen
lgowner skrev:@dtjoergensen
virker ikke på samsung tv, så du behøver ikke prøve længere men finde et alternativ som kan håndtere det.
Det lyder da underligt, når jeg synes at kunne læse i netop denne tråd, at mange har fået det til at virke! Jeg kan se at mange har opgraderet software i deres Samsung til 1021, hvor mit software kun er 1018. Ved du om mit tv kan håndtere 1021 versionen?! Den skriver at 1018 er den nyeste til mit tv.
Af lgowner
@dtjoergensen
i starten af tråden læser du kun positive oplevelser med samsung tv, men følger du tidslinien på dem, så finder du ingen som har det fungerede, derimod flere som lige pludselig ikke mere kunne se netflix via samsung apps ;) jeg har ikke set nogen en opdatering af deres samsung apps tv fungerer igen? ellers må de jo gerne vende tilbage nu og modbekræfte de vi andre læser.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16