Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jarnel
lgowner skrev:
Jarnel skrev: Nogen der har en ide om hvorfor lige det tv ikke vil virke? Og er det måske en mulighed at opdatere med en amerikansk firmware? Ved bare ikke hvilken konsekvens dette ville have.
det burde ikke være muligt. og slet ikke tænkeligt det vil virke, da usa bruger ATSC tunere, som er digital tuner type brugt i usa. så vil din usa firmware sikkert ingen understøttelse have for europæiske, og dermed tænder tv ikke mere.

det kan kun gå en vej og det er den forkerte her tror jeg.
(sådan er det på USA firmware til LG euro tv)
Så vil jeg holde mig fra det. Har du evt nogen ide om hvad der vil ske hvis jeg prøver firmwaren fra min nx710? for der virker det som sagt. Kan ikke helt forstå hvorfor min nx800 ikke virker når de begge understøtter bravia internet video
Af lgowner
Jarnel skrev:Så vil jeg holde mig fra det. Har du evt nogen ide om hvad der vil ske hvis jeg prøver firmwaren fra min nx710? for der virker det som sagt. Kan ikke helt forstå hvorfor min nx800 ikke virker når de begge understøtter bravia internet video
jeg kender ikke sony skærme og firmware. hvis det er muligt at bruge firmware fra nx710 på din nx800 (som man på LG skærme kan med visse modeller), så kan det jo være det hjælper men så burde de jo allerede være ens? hvis begge er opdateret til seneste.

tror du nok skal ind i en servicemenu og finde forskelle der, som måske kan løse dit regions problem. eller ihvertfald nulstille og sætte nx800 op som du konfigurerede dit andet tv?
Af Minimax
Rasmus Larsen skrev:
Xlander skrev:På Samsung UE46D8005 kan der kun tastes den første del af DNS nummeret,der er ikke noget felt til den anden del af DNS nummeret???

Nå men har sat det op i min router og der virker det som det skal,kan jeg så på Samsung tv nul stille det og så starte forfra og så skulle det virke den vej da Samsung nu henter gemmen routeren der er opsat med den nye DNS ?
Jeg prøvede lidt frem og tilbage, og jeg ved faktisk ikke, hvad der gjorde tricket. Men jeg prøvede hvert faldat indtaste det første DNS-nummer i Samsung TV'et (det andet kan ikke indtastes, men det gør vist ikke noget), samt opsætte det i routeren. Siden da er det fjernet igen i routeren, men det virker stadig på Tv'et.

Du skal dog nulstille Tv'et før det virker. Jeg tror det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, hvorefter Smart TV delen nulstilles, men det kan også være, at du skal helt ind og nustille Tv'et i menuen.
Hej Rasmus og jer andre!

Jeg har oprettet mig på unblock.us og på Netflix og det fungerer fint på min Apple tv2 boks.

Nu har jeg så lige købt (nærmest den sidste ikke-demo version tilbage på sjælland) et Samsung UE46D8005 TV. Og der har jeg igår prøvet at ændre DNS og bagefter nulstille Smart Hub. Det resulterede i at alle de danske APP's forsvandt, men de blev ikke erstattet af amerikanske... og når jeg forsøger at gå ind hvor man kan downloade nye APP's, så skriver den at der er fejl med nætværket.

Jeg bemærker at du skriver herover, at det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, men jeg kan ikke vælge noget land nede i højre hjørne, der står bare A, B, C og D.

Virker det kun hvis man ændrer land til USA? og hvordan gør man i så fald det? Håber at du/I kan hjælpe mig med at få TV'et at tro at det er i USA, så jeg kan bruge de amerikanske tjenester :-)
Ville lige tilføje, hvis man vælger en LG BD670 BluRay afspiller, så er der også netflix med der og det virker så snart unblock dns er sat op.

det fungerer ok, med 5.1 lyd, dog ikke set om man kan aktivere engelske subs på den endnu, så det er indtil videre uden.

desværre er der ikke support på mindre modeller, så det er vist kun denne i den gamle serie som understøtter netflix.
Af CockNorris
Så kører Netflix på både mit ATV og mit nye Sony EX553 - takket være de sidste indlæg over den her post. Det er altså super vigtigt at man går ind i netværks instillinger og refresher internet content. Det er ikke nok at refreshe inde fra network content delen... (håber det giver mening) :s

Men jeg synes at jeg oplever at billedet er noget bløret på sonyen (modsat ATV). Er det normalt?
Af dumb
Hej,
jeg har sat 2 PS3'er op med Vudu og de virker begge med et DK udstedt VISA kort. Man skal godt nok indtaste en US postnr, men de matcher dem ikke, imodsætning til f.eks. Hulu.

Jeg har efterhånden lejet en del film der inde :)

/Thomas
Af TJMacGyver
Er der nogen som kan hjælpe med at få Netflix frem i Windows Media Center?
Af lgowner
Torben Rasmussen skrev:WDTV Live skulle nu også være klar til at køre netflix via denne firmware-opdatering:
http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5860/
det var så vigtigt at påpege det kun er Gen3 modellen og at det kun er "Firmware Ver. 1.06.04" som giver den mulighed, da nyere skulle efter sigende fjerne dem igen ;-(
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det forlyder, at man nu også kan bruge de andre landes Netflix (England og Brasilien) via unblock-us. Mans kal blot ændre land på sin enhed (medieafspiller eller tv-boks).

Er der nogen som har prøvet?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hele OL 2012 kan streames hos BBC. Jeg ved ikke om det fungerer via unblock-us, da jeg pt. bruger den tilsvarende unotelly.com, men på adressen kan OL 2012 ses: http://www.unotelly.com/unodns/?utm_expid=56209674-2

Det kan herefter streames trådløst over på den store tv-skærm via AirPlay (hvis man åbner siden på en iPhone/iPad og har en Apple TV-boks). Kvaliteten er fornuftig, da der anvendes adaptive streaming.
Af mbm
Hej
Nu vil jeg også gerne prøve det her Netflix.
Da jeg gerne vil have mit LG PZ950 til at kører uden nogen streamerboks tilsluttet.
Nogle der køre netflix på et lignede tv ?
Af lgowner
mbm skrev:Hej
Da jeg gerne vil have mit LG PZ950 til at kører uden nogen streamerboks tilsluttet.
virker kun på 2012 LG modeller.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16