24. jan 2015, 13:53
/Claus
Runepedersen skrev:Nu har jeg ventet på Netflix siden den 28 November 2014 og blevet tudet ørerene fulde fra Samsung at en snarlig løsning var på vej om en lille uges tid.Hvilken elgigant er der? Fordi jeg har prøvet at levere mit tilbage til el-giganten i Vejle, men de vil ikke tage det retur, fordi de mener ikke at de har noget at gøre med netflix.
Havde forsøgt med Chromecast, men denne var uheldigvis ikke kompatibel med min nuværende router og har ingen intentioner om at udskifte routeren.
Elgiganten har venligt og med højt serviceniveau modtaget mit U46H7005 og tilbageleveret mine penge.
Jeg afmeldte, før anskaffelsen af TV´et, min store tv-pakke idet jeg istedet ville anvende Netflix.
Jeg var som sådan meget tilfreds med TV´et, men den måde Samsung har holdt mig for nar samt andre ville jeg principielt ikke beholde produktet!!!!
De har haft snart 2 måneder til at løse problemet og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de kender årsagen til problemet og kan løse denne, hvis de ville, men af en eller anden årsag ønsker de ikke at løse den, men tie den ihjel for på et tidspunkt lægger stormen sig og denne lille UPSer er derved glemt.
/Claus