Log ind med sociale netværk
20. jan 2015, 23:21
#211113
Tak til flatpanels for forsøget på at få liv i Samsungs support. Hvis Samsung så vil nedværdige sig til reelt at gøre noget ved problemet, så vil jeg overveje at beholde mit nye "smart"-tv.
Jeg har for 3 dage siden købt et Samsung 7005 for bl.a. at kunne se Netflix og fordi det var testet"bedst i test"
Netflix virker ikke, Yousee kører med en roterende stjerne på opstartsskærmen og kommer aldrig igang. Desuden kører webbrowseren ikke imponerende hurtigt, selv om min trådløse forbindelse er hurtig.
Tv'et er ikke "bedst i test" længere.
Antal stjerner til Samsung: */2
Skal vi have Kontant ind over - så plejer der at ske sjove ting hos firmaerne.
Jeg har for 3 dage siden købt et Samsung 7005 for bl.a. at kunne se Netflix og fordi det var testet"bedst i test"
Netflix virker ikke, Yousee kører med en roterende stjerne på opstartsskærmen og kommer aldrig igang. Desuden kører webbrowseren ikke imponerende hurtigt, selv om min trådløse forbindelse er hurtig.
Tv'et er ikke "bedst i test" længere.
Antal stjerner til Samsung: */2
Skal vi have Kontant ind over - så plejer der at ske sjove ting hos firmaerne.
21. jan 2015, 09:28
#211132
Tak for tippet
Desværre virker det ikke på mit h7005
HenrikMølgaard skrev:Jeg bestilte et UE65HU7505 hos komplett.dk den 10 december. Netflix virkede ikke. Jeg googlede lidt løsningsmuligheder og fandt frem til denne løsning:
https://www.youtube.com/watch?v=lXKKJvd2MGc
Der skal ændres tre indstillinger hvorefter jeg fik Netflix (og YouSee) til at virke igen. Så hvis debug metoden virker lidt overvældende, eller ikke virker, så prøv denne metode - det var i hvert fald nemt.
P.S. jeg kender til én 7005 ejer der har prøvet metoden og her virkede det desværre ikke.
Jeg har i øvrigt et spørgsmål vedrørende HDMI-portene i denne tråd: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 24&t=33055 Er der nogen der kan hjælpe?
Tak for tippet
Desværre virker det ikke på mit h7005
21. jan 2015, 09:31
#211133
HFO skrev:Tak til flatpanels for forsøget på at få liv i Samsungs support. Hvis Samsung så vil nedværdige sig til reelt at gøre noget ved problemet, så vil jeg overveje at beholde mit nye "smart"-tv.Har haft kontakt til support et par gange og får standardsvaret. Har understreget at det er alvorligt for Samsung og opfordret til at support sender sagen opad til ledelsen, da Deres salg nu rammes. Om det sker ved jeg ikke.
Jeg har for 3 dage siden købt et Samsung 7005 for bl.a. at kunne se Netflix og fordi det var testet"bedst i test"
Netflix virker ikke, Yousee kører med en roterende stjerne på opstartsskærmen og kommer aldrig igang. Desuden kører webbrowseren ikke imponerende hurtigt, selv om min trådløse forbindelse er hurtig.
Tv'et er ikke "bedst i test" længere.
Antal stjerner til Samsung: */2
Skal vi have Kontant ind over - så plejer der at ske sjove ting hos firmaerne.
21. jan 2015, 12:03
#211151
Jeg har netop fået mit Samsung ue65hu7505.
Jeg får ikke 2160 stream på f.eks House of cards. Den står labeled i oversigten som HD.
Og når jeg streamer står der 1080p.
Jeg bruger Lan kabel, og har en 30/5 forbindelse. Den burde da kunne klare det?
Eller, er der et eller andet jeg gør forkert?
Jeg får ikke 2160 stream på f.eks House of cards. Den står labeled i oversigten som HD.
Og når jeg streamer står der 1080p.
Jeg bruger Lan kabel, og har en 30/5 forbindelse. Den burde da kunne klare det?
Eller, er der et eller andet jeg gør forkert?
21. jan 2015, 12:30
#211156
ReGaL skrev:Jeg har netop fået mit Samsung ue65hu7505.4K (2160) kræver, at du har det dyreste abonnement til 109 kr. om måneden.
Jeg får ikke 2160 stream på f.eks House of cards. Den står labeled i oversigten som HD.
Og når jeg streamer står der 1080p.
Jeg bruger Lan kabel, og har en 30/5 forbindelse. Den burde da kunne klare det?
Eller, er der et eller andet jeg gør forkert?
---
Mvh
Anders
---
Set up:
LG C1 55'' OLED
Samsung Q810C + baghøjtalere
Panasonic UB820
ATV 4K 64 GB
Nvidia Shield TV Pro (2019)
Xbox Series X
PS5 Pro
Mvh
Anders
---
Set up:
LG C1 55'' OLED
Samsung Q810C + baghøjtalere
Panasonic UB820
ATV 4K 64 GB
Nvidia Shield TV Pro (2019)
Xbox Series X
PS5 Pro
21. jan 2015, 12:38
#211157
Godt man har en US account
77kr.
aalb1970 skrev:Ah right, tak.ReGaL skrev:Jeg har netop fået mit Samsung ue65hu7505.4K (2160) kræver, at du har det dyreste abonnement til 109 kr. om måneden.
Jeg får ikke 2160 stream på f.eks House of cards. Den står labeled i oversigten som HD.
Og når jeg streamer står der 1080p.
Jeg bruger Lan kabel, og har en 30/5 forbindelse. Den burde da kunne klare det?
Eller, er der et eller andet jeg gør forkert?
Godt man har en US account

21. jan 2015, 18:00
#211177
tjans skrev:virker heller ikke på mitHenrikMølgaard skrev:Jeg bestilte et UE65HU7505 hos komplett.dk den 10 december. Netflix virkede ikke. Jeg googlede lidt løsningsmuligheder og fandt frem til denne løsning:
https://www.youtube.com/watch?v=lXKKJvd2MGc
Der skal ændres tre indstillinger hvorefter jeg fik Netflix (og YouSee) til at virke igen. Så hvis debug metoden virker lidt overvældende, eller ikke virker, så prøv denne metode - det var i hvert fald nemt.
P.S. jeg kender til én 7005 ejer der har prøvet metoden og her virkede det desværre ikke.
Jeg har i øvrigt et spørgsmål vedrørende HDMI-portene i denne tråd: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 24&t=33055 Er der nogen der kan hjælpe?
Tak for tippet
Desværre virker det ikke på mit h7005
21. jan 2015, 18:06
#211178
Hifi klubben har været så venlige at sende mig følgende opskrift hvordan det MÅSKE kan komme til at virke.
Dette løser problemet med Netflix på visse af Samsungs modeller.
Sørg for at tvét har den nyeste software.
· Reset smart huben.
· Sluk tvét på standby i 30 min.
· Tænd tvét igen tryk på smart hub og følg instruktionen, (ha´ tålmodighed ved punkt 7) vent på at alle apps mm. er hentet (ca. 10 min.) så er alt 100% hentet og opdateret
· Start Netflex.
Jeg har prøvet dette men ventede dog ikke 30 min. Tvivler på det virker. Har nogen andre her haft succes med denne fremgangsmåde?
Dette løser problemet med Netflix på visse af Samsungs modeller.
Sørg for at tvét har den nyeste software.
· Reset smart huben.
· Sluk tvét på standby i 30 min.
· Tænd tvét igen tryk på smart hub og følg instruktionen, (ha´ tålmodighed ved punkt 7) vent på at alle apps mm. er hentet (ca. 10 min.) så er alt 100% hentet og opdateret
· Start Netflex.
Jeg har prøvet dette men ventede dog ikke 30 min. Tvivler på det virker. Har nogen andre her haft succes med denne fremgangsmåde?
21. jan 2015, 22:16
#211199
mainleif skrev:Hifi klubben har været så venlige at sende mig følgende opskrift hvordan det MÅSKE kan komme til at virke.Jeg havde samme nedslående resultat som dig - og jeg ventede 30 min. Ved det samme er gældende for mindst een anden, der også har forsøgt.
Dette løser problemet med Netflix på visse af Samsungs modeller.
Sørg for at tvét har den nyeste software.
· Reset smart huben.
· Sluk tvét på standby i 30 min.
· Tænd tvét igen tryk på smart hub og følg instruktionen, (ha´ tålmodighed ved punkt 7) vent på at alle apps mm. er hentet (ca. 10 min.) så er alt 100% hentet og opdateret
· Start Netflex.
Jeg har prøvet dette men ventede dog ikke 30 min. Tvivler på det virker. Har nogen andre her haft succes med denne fremgangsmåde?
24. jan 2015, 07:07
#211323
Netflix virker heller ikke på mit UE55H7005............. nw 4-8
Samsung support siger, at de "forventer en løsning meget snart"
Samsung support siger, at de "forventer en løsning meget snart"
24. jan 2015, 13:43
#211335
Nu har jeg ventet på Netflix siden den 28 November 2014 og blevet tudet ørerene fulde fra Samsung at en snarlig løsning var på vej om en lille uges tid.
Havde forsøgt med Chromecast, men denne var uheldigvis ikke kompatibel med min nuværende router og har ingen intentioner om at udskifte routeren.
Elgiganten har venligt og med højt serviceniveau modtaget mit U46H7005 og tilbageleveret mine penge.
Jeg afmeldte, før anskaffelsen af TV´et, min store tv-pakke idet jeg istedet ville anvende Netflix.
Jeg var som sådan meget tilfreds med TV´et, men den måde Samsung har holdt mig for nar samt andre ville jeg principielt ikke beholde produktet!!!!
De har haft snart 2 måneder til at løse problemet og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de kender årsagen til problemet og kan løse denne, hvis de ville, men af en eller anden årsag ønsker de ikke at løse den, men tie den ihjel for på et tidspunkt lægger stormen sig og denne lille UPSer er derved glemt.
Havde forsøgt med Chromecast, men denne var uheldigvis ikke kompatibel med min nuværende router og har ingen intentioner om at udskifte routeren.
Elgiganten har venligt og med højt serviceniveau modtaget mit U46H7005 og tilbageleveret mine penge.
Jeg afmeldte, før anskaffelsen af TV´et, min store tv-pakke idet jeg istedet ville anvende Netflix.
Jeg var som sådan meget tilfreds med TV´et, men den måde Samsung har holdt mig for nar samt andre ville jeg principielt ikke beholde produktet!!!!
De har haft snart 2 måneder til at løse problemet og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de kender årsagen til problemet og kan løse denne, hvis de ville, men af en eller anden årsag ønsker de ikke at løse den, men tie den ihjel for på et tidspunkt lægger stormen sig og denne lille UPSer er derved glemt.
Log ind med sociale netværk