Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af netfors
Jeg har lige skimmet dette indlæg igennem, men kan ikke finde noget der løser mit problem.
Jeg har hul igennem til netflix på min pc. Jeg har sat dns op i ruteren som anvist i artiklen med unblock-us.
Jeg har så prøvet med mit tv (PS50C7705) og min blu-ray afspiller ( BD-C6800) begge fra Samsung. Både tv og blu-ray kan finde us app's når jeg resetter, og netflix kommer også frem. Men når jeg prøver at vælge denne (netflix) app, kommer der bare sort skærm??
Når jeg kigger i settings under internet@tv står der under propertyies. "Netflix ESN: SSBD-A008-100324-0000114509-1764 [DEACTIVATED}"

Nogen der kan hjælpe?? :s
Af ibanezx
Har samme problem. Det hjælper ikke at resette TV'et el. geninstallere app'en.
Af lgowner
ibanezx skrev:Har samme problem. Det hjælper ikke at resette TV'et el. geninstallere app'en.
har netflix deaktiveret tv, så skal i ind på netflix.com og fjerne alle devices som er aktiveret, før det virker igen.

deaktivering af alle devices, er et tryk på websiden, så man kan desværre ikke kun vælge selve tv eller enkelt device, så ens tablet/tv/bd player/wdtv vil altså ikke logge ind automatisk, før konto angives på ny.
Af netfors
lgowner skrev:
ibanezx skrev:Har samme problem. Det hjælper ikke at resette TV'et el. geninstallere app'en.
har netflix deaktiveret tv, så skal i ind på netflix.com og fjerne alle devices som er aktiveret, før det virker igen.

deaktivering af alle devices, er et tryk på websiden, så man kan desværre ikke kun vælge selve tv eller enkelt device, så ens tablet/tv/bd player/wdtv vil altså ikke logge ind automatisk, før konto angives på ny.
Øhh, jeg er ikke helt med? Jeg kan ikke fjerne alle devices, da jeg aldrig har fået aktiveret nogle?? Jeg skulle få en aktiverings kode, når jeg starter app'en på tv'et, men som sagt kommer der bare sort skærm? Når jeg går ind på netflix.com kan jeg vælge at aktivere et device, men jeg kan ikke vælge at deaktivere/fjerne et device, da der ingen er??

Nogen forslag? :((
Af ibanezx
Da jeg købte mit TV (Samsung D7005) i sommers kunne jeg fint registrere Netflix med en activation code.

Da Netflix app'en holdte op med at fungere, prøvede jeg at fjerne activated devices ved at logge ind på Netflixs hjemmeside.

Jeg har ikke mulighed for at aktivere TV igen eftersom jeg ikke kan få Netflix app'en til at give mig en kode.
Når jeg forsøger at starte den ender jeg efter nogle sekunder blot i Smart Hub igen.

Det tegner ikke godt. Måske Unblock-us er problemet (selvom de ikke selv mener at der er noget problem).
Af netfors
Øv, jeg må nok snart erkende det ikke virker. Jeg har prøvet alt jeg kan komme i tanke om nu. Indsætte DNS numrene i routeren, i pc'en og direkte i blu-ray afspilleren. Jeg har nulstillet internet@tv flere gange, og Netflix app'en kommer fint ind hver gang? Jeg har også prøvet at genstarte hele blu-ray afspilleren, ved at holde stop tasten inde i ca. 10 sek. :(
Men lige lidt hjælper det....Alle de app (fra usa) jeg har prøvet, virker fint, undtagen netflix !:( Når jeg klikker på en app, står der online i displayet på BD afspilleren, og lidt efter kommer loading frem på tv'et. Men når jeg klikker på netflix app'en, står der STOP på BD displayet og der kommer sort skærm?? :(
Den sorte skærm forsvinder først hvis jeg slukker for BD afspilleren?? ;;) HJÆLP

:( :( :(
Af Kasperan
Hey jeg har samme problem: Har lige købt Samsung D8005 (LED) og alt virker fint med unblock, de amerikanske apps kommer frem, men når man vælger netflix går den i sort. Det undrer mig at du kunne få det til at virke Rasmus. Det er slet ikke lykkedes.

Forstod ikke helt det med ip adressen - må den ikke være dynamisk? Hvordan får man den 'godkendt'? Kan det være det???

Eller kan Samsung selv have lagt en blokering ind?

Hilsen
One More Desperado der bare VIL have nbetflix NU :-)
Af michnet
Hej
Har selv samme problem med mit nye samsung ue46d8005! Jeg bruger også unblock-us. Har snart prøvet alt, tror jeg, men det eneste der sker når jeg prøver at starte Netflix-app'en, er at jeg ryger tilbage til smarthubben! Først står der: Connecting, så bliver skærmen sort. Så kan jeg live nå at se at der står: Now exiting og derpå sort skærm!!!
Forøvrigt, Er der nogle som har prøvet at få BBC iplayer på et samsung tv? Har prøvet at indsætte den europæiske dns fra unblock-us og resette internet-tv, men får kun de amerikanske apps ind og ikke de engelske

michnet
Af lise
Nu har jeg ligget og brugt flere aftener på at få netflix op at køre på mit nye Samsung D8005 uden held. Jeg er hele tiden strandet der hvor jeg skulle resette eller nulstille fjernsynet. Jeg har holdt exit knappen nede og på den måde resettet TV'et, men netflix kom stadig ikke frem i min app's menu. Det der fik det hele til at virke var at jeg rettede inde fra Hub menuen.

1. Åbn HUB menuen ved at trykke på knappen "SMART HUB"
2. Tryk på den blå knap "D"
3. Settings menuen kommer frem og brug piletasterne til at vælge "Reset"
4. Indtast koden 0000 (nul-nul-nul-nul) i de fire felter

Fjernsynet resetter nu HUB menuen, så der kommer nye App's i Samsung App menuen. Man skal nu godkende "aftalen" med Samsung igen og vente på at "Anbefalede" er opdateret, før man kan vælge Netflix.

Info: Da jeg resetede vha "exit" knappen og skulle vælge lande, havde jeg kun de 4 skandinaviske lande at vælge imellem. På trods af dette virkede efter at jeg lavede en HUB reset.

Håber at det kan hjælpe andre :)
Af ibanezx
Vil det sige at Du gik fra at have 'Netflix går i sort og exitter' problemet til at Netflix pt. (15.11.2011)fungerer på dit D8005?

Hvilket firmware anvender Du?
Af bobske
Til dem som har fået netflix til at virke..

Får i HD streaming ?

Jeg testet det på min PS3, men det er snart et halvt år siden. Da jeg ikke kunne bestemme om det skulle være HD så er tjenesten ligegyldig. Men måske er der sket en forbedring siden sidst?
Af lgowner
bobske skrev:Til dem som har fået netflix til at virke..

Får i HD streaming ?

Jeg testet det på min PS3, men det er snart et halvt år siden. Da jeg ikke kunne bestemme om det skulle være HD så er tjenesten ligegyldig. Men måske er der sket en forbedring siden sidst?
med HD streaming er det vigtigt at man også har sat sin konto information opsætning til "MAX" båndvidde, ellers kan oplevelsen være lidt dårlig.

jeg fandt også denne, som måske virker som alternativ på samsung tv og mobiler som stadig ikke har netflix kørende.

denne link : http://image.netflix.com/us/mobile/rel/3_0/63/
skulle åbne login siden (når unblockus bruges), så kan man hvis det understøttes, altså afspille film direkte via websiden, som på en pc.
kan tilføje at den viser film listen osv, på LG tv, man kan bare ikke trykke afspil.
Af lise
ibanezx skrev:Vil det sige at Du gik fra at have 'Netflix går i sort og exitter' problemet til at Netflix pt. (15.11.2011)fungerer på dit D8005?

Hvilket firmware anvender Du?
Nej, jeg har på intet tidspunkt oplevet at det gik i sort...
Af ibanezx
Uff, mit kører ikke trods utallige SmartHub resets og DNS ændringer. Bruger Firmware 1018.

Til gengæld virker det fra min Laptop, som anvender samme Unblock-US opsætning, så det er da altid en trøst....
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16