Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey allesammen. Har for nyligt erhvervet mig et LG 55LB870v.

Jeg er virkelig glad for tv'et, lækkert billede, gennemtænkt design og dejlig smart tv interface.

Mit problem er således:

Jeg logger ind på viaplay (med min meget lange mail adresse og kode) og ser hvad jeg skal. Slukker tv'et, og når jeg skal bruge viaplay igen husker appen ikke mit login. Det var måske acceptabelt hvis jeg havde et tastatur til tv'et, men det har jeg ikke.

Er der nogle der har et tip til hvordan jeg får mit tv til at huske mit login? Eller må je leve med det som det er?

Mvh. Michael.
Af asgerbw
Hejsa

Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke kan hjælpe med problemet. Det lyder meget irriterende.
Jeg står til gengæld over for at ville købe samme tv, og jeg vil gerne høre, om jeg må stille dig to spørgsmål? Jeg vil hænge tv'et op på væggen, men jeg i tvivl om, hvor langt lyddelen hænger ud fra væggen. Kan du fortælle mig det? Ser det åndssvagt ud, eller kan vi godt fungere?
Og hvordan med strøm-stikket? Stikker det lige bagud, og er det så svært at hænge tv'et op på væggen?

Bedste hilsner
Asger
Hey asger. Problemet blev løst efter et par opdateringer.

Har det ikke selv til at hængr endnu, men det ekstra beslag der følgerr med til soundbaren, gør så den hænger helt oppe ved bunden af skærmen.

Strømstikket vender bagud, men er blevet gjort relativt fladt. Ligger nogle billeder ind af bagsiden af tvet senere så du kan se.
Af asgerbw
mix87 skrev:Hey asger. Problemet blev løst efter et par opdateringer.

Har det ikke selv til at hængr endnu, men det ekstra beslag der følgerr med til soundbaren, gør så den hænger helt oppe ved bunden af skærmen.

Strømstikket vender bagud, men er blevet gjort relativt fladt. Ligger nogle billeder ind af bagsiden af tvet senere så du kan se.
Ah, ok. Jeg troede, den ville stikke længere ud end skærmen, når den hang på væggen. Tak for svaret!
Det ville være rigtig fedt at se billeder. Er du ellers glad for det? Vil du anbefale det?
Af asgerbw
mix87 skrev:Billede
BilledeBillede

Og soundbar hænger plan med bunden når det er.

Jeg er rigtig tilfreds med det. Lækkert billede, brugbart simpelt smart tv, smart remote fungere rigtig godt osv :)
Det var simpelthen lige det, jeg havde brug for. Fedt med oplysningen om soundbaren. Tusind tak for hjælpen - Nu ved jeg, hvad jeg skal have.