Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lenea
Hej

Håber der er nogle venlige sjæle der kan hjælpe.....

Jeg har et større Smart TV Phillips, købt for 2,5 år siden.
Pludselig idag forsvandt lyden mens TV var tændt. Alt andet virker fint.
Vi har tjekket ledninger og stik. Været i indstillinger som vist nok er ok. Mute er ikke slået fra. Vi har sat en ekstern højtaler til, men der er stadig ingen lyd. Så er det jo vel så ikke højtalerne der er noget galt med?

Tv,et fungerer med en alm stueantenne. Jeg har ingen TV pakke. Så det er jo heller ikke en udbyder der er noget galt med....

What to do.....?

Jeg er en håbløs enlig mor uden teknisk snilde.......

Det går vel ikke bare sådan lige i stykker?

Lene
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg ved ikke om det var en bøf i indlægget, men mute skal jo være slået fra. Er mute slået til, så kommer der ikke noget lyd ud.

Mangler du lyder på fra alle kilder? Jeg tænker specifikt, du siger at du modtager tv via antenne, men mangler lyden også hvis du f.eks. sætter en DVD i jeres afspiller?
Af Lenea
Rasmus Larsen skrev:Jeg ved ikke om det var en bøf i indlægget, men mute skal jo være slået fra. Er mute slået til, så kommer der ikke noget lyd ud.

Mangler du lyder på fra alle kilder? Jeg tænker specifikt, du siger at du modtager tv via antenne, men mangler lyden også hvis du f.eks. sætter en DVD i jeres afspiller?

Mute er slået fra..det var en skrivefejl!
Vi har haft en DVD i afspiller, og der var fint billede på TV, men ingen lyd ej heller.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ja okay, jeg har ikke lige andre bud. Det kan jo godt være noget der er røget i tv'et, men omvendt lyder det også underligt, at der ikke kommer lyd ud når I tilslutter højttalere.

Har du prøvet helt at nulstille tv'et med fabriksnulstillings-funktionen? Det er måske værd at prøve før I sender tv'et i skammekrogen.