Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alfa33
Panasonic VT50.

Når jeg nu åbner Viaplay, får jeg en tekstboks frem, der fortæller, at Viaplay per 22/9 2014 ikke længere vil være tilgængelig via Smart TV.

Det er nyt for mig - måske ikke for jer?

Synes det er lidt uheldigt, at "udviklingen" af Smart TV med et par år på bagen går den vej. Det er måske ikke så nyt, at helt nye muligheder ikke kommer på. Men at man ligefrem fjerner funktioner...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er også nyt for mig. Kan det skyldes, at du kører på en ældre version af firmwaren eller Viaplay app'en? Måske se om der ligger en opdatering klar.

Hvis det er universalt, får vi jo svaret her om nogle får dage :(
Den er desværre god nok. Eftersom Viaplay har valgt at ændre i deres app, vil der pr. 22/9 kun være Viaplay at finde på Panasonic's 2014 modeller.
Viaplay har mig bekendt allerede skrevet en mail til alle deres kunder om dette.
Af mbil
det er nok nærmere skidt af Viaplay, at de ikke gider Panasonic !
Men det er nok godt det samme - jeg var ellers klar til et prøve abonnement, da Nerflix er ved at blive udtømt.

Hov - jeg har lige opdaget der er en version 1630 firmware fra jun 2014 - er der noget godt i den ?
Af mbil
Chromecast ... Ja der er da en mulighed
Apple-tv kan sikkert også eller en alm pc

Men noget af det smarte ved smart tv forsvinder i takt med man (igen) opbygger et arsenal af extra dimser der skal kobles til tv

Kan Chromecast vise tv2play ?
mbil skrev:Chromecast ... Ja der er da en mulighed
Apple-tv kan sikkert også eller en alm pc

Men noget af det smarte ved smart tv forsvinder i takt med man (igen) opbygger et arsenal af extra dimser der skal kobles til tv

Kan Chromecast vise tv2play ?
TV2Play kommer på den også læg mærke til at det ikke er en boks, men en stik der sidder bag på TV´et

Kan vise Viaplay og Netflix allerede, og DR via en finte, indtil den kommer officielt, http://digitalt.tv/se-dr-tv-via-chromecast/

NRK er på den og SVT/TV4 er på vej.

Den er mere udbredt en apple TV nu i USA, Apple TV.