Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Halløj,

Mit netop ny-indkøbte H7005 virker lige efter bogen...

MEN - jeg kan ikke installere Netflix appen i smarthub.
Andre apps installerer og virker fint, yousee osv. men ved download af Netflix kommer meldingen "Download fejlede (300.)"

Any ideas?

PFT

/Jørgen
Har desværre samme problem på min HU6905 men jeg har talt med Samsung og de venter på at Netfilx laver en opdatering, så pt. virker appen ikke på alle de nye 2014 modeller :(
Tror det måske er det samme problem for andre apps. Der er ikke andet at gøre end at vente på næste opdatering.
Af Gulkings
Yup, havde fat i både Netflix og Samsung support idag - det tyder på at det er Netflix app'en der har et problem, selvom Netflix ikke ved noget om det selv...
Samsung supporten mente dog det drejede sig om max en uges tid før der kom en opdatering..
Jeg har købt et UE40H7005 og jeg kan simpelthen ikke finde Netflix under Video Apps delen...

Kører med nyeste 1130 firmware.

Jeg har "kort" set reklame øverst til højre i Apps delen omkring Netflix og hvis jeg vælger denne kan jeg trykke download på Netflix, men får "fejl 300"?
Hmm... det var samme problem jeg startede med men min model HU6905 er blevet opdateret til firmware 1004 og så kunne jeg installere. Jeg tror der er fordi Netflix skal frigive appen til hvert model nummer og de skandinaviske alle slutter på 5 hvor de andre steder hedder 0.

Der ligger en firmware der hedder 1130.4 på Samsungs hjemmeside. Måske den er nyere end din. http://www.samsung.com/dk/support/model ... oadName=FM
Lindmann skrev:Hmm... det var samme problem jeg startede med men min model HU6905 er blevet opdateret til firmware 1004 og så kunne jeg installere. Jeg tror der er fordi Netflix skal frigive appen til hvert model nummer og de skandinaviske alle slutter på 5 hvor de andre steder hedder 0.

Der ligger en firmware der hedder 1130.4 på Samsungs hjemmeside. Måske den er nyere end din. http://www.samsung.com/dk/support/model ... oadName=FM
Jeg har prøvet at opdatere direkte via Internet flere gange og der melder den at det er nyeste der er på TV'et. Den siger også at TV kører 1130, dog ikke 1130.4

Har prøvet at lægge på USB, men fjernsynet brokker sig ved opdatering, måske fordi det er samme version som er på nu...