Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Swingking
jeg jeg vil gerne have aktiveret HbbTV i mit Lg tv , er der nogle som kan hjælpe mig ? Jeg har været inde i service menuen , men kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan ændre den til Tysk , så skulle det nemlig virke
Af lgowner
Service menu -> Country group ->
NordicUI = 0
HBB = 2

og så kan du vælge land = Tyskland i almindelig menu indstillinger udenfor service menu.
du vil efter en kanal søgning også see HbbTV som valg mulighed i indstillinger når du går i indstillinger hvor land og menu sprog vælges
Nu jeg har valgt nordicUI = 0 og HBBTV = 2 i Area Option i Service menuen.
Men i Country Group meneuen kan jeg ikke ændre noget ,der står der

Country Group Code : 04
Country Group : EU
Country : --

Og i Area Option menuen Står der nu
Nordic UI : 0
HBBTV :2

Men når dette er gjort , kan jeg kun vælge disse 3 sprog

Irland , Ukrine og UK , meget mærkeligt ikke

PS. mit tv er model 60PZ950W-ZA købt i Bilka
og firmware er 05.03.03 den nyeste

Og det er HBBTV det er da en App som Skal installeret ikke ?
lgowner skrev:Service menu -> Country group ->
NordicUI = 0
HBB = 2

og så kan du vælge land = Tyskland i almindelig menu indstillinger udenfor service menu.
du vil efter en kanal søgning også see HbbTV som valg mulighed i indstillinger når du går i indstillinger hvor land og menu sprog vælges
Af lgowner
ok, area option :) ser ikke i menu'n så ofte.
anyways,

jeg ved ikke hvad som checkes på for at køre UK model, der er nok en option mere du kan slå fra i area option? måske ikke, har ikke selv fået skærme importeret fra UK. kører kun tyske skærme her.
lgowner skrev:ok, area option :) ser ikke i menu'n så ofte.
anyways,

jeg ved ikke hvad som checkes på for at køre UK model, der er nok en option mere du kan slå fra i area option? måske ikke, har ikke selv fået skærme importeret fra UK. kører kun tyske skærme her.
Min skærm er ikke fra uk .den er fra danmark købt i bilka
Af lgowner
yep, det kan jeg forstå.

ved ikke hvordan du aktiverer de andre lande, den model der ser ud til at dele UK/IRELAND med nordiske servicemenu options, ved desværre ikke hvad som slår det fra.
og de fleste funktioner i service menu er på det seneste slået fra, så ligger den i andet faneblad, så er den nok ikke tilgængelig.

så den kan blive svær at løse på den specifikke model.
Er der nogen der haft held til at aktivere HbbTV på deres 2011 model via service-menuen?

Jeg har et PZ750, og har også kun kunnet få landene UK, Irland og Ukraine frem :-(
mortenkn skrev:Er der nogen der haft held til at aktivere HbbTV på deres 2011 model via service-menuen Jeg har et PZ750, og har også kun kunnet få landene UK, Irland og Ukraine frem :-(
Det samme som mig har et PZ950 og kan også kun vælge de lande som du nævner. Desvære så jeg tror desvære ikke at det kommer til at virke
Hvad så hvis man vælger at fortsætte med UK som land, for måske at være heldig at have HbbTV? Jeg kan se, at den ikke vil søge efter DVB-C kanaler, men kun DVB-T :-(
Du har vel ikke tilfældigvis egen antenne, så du kan teste om man kan se DR's kanaler via DVB-T med land sat til UK, og om HbbTV måske virker så?