Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rasmusnielsen
#193873
Hej forum.

Først og fremmest tak for et godt website samt forum.

Jeg har netop erhvervet mig et Samsung F8005 og har stille og roligt fået det indtillet så det passer mine behov.

Eneste bump er umiddelbart Samsungs Smarthubs "TV nu" funktion. Den er yderst begrænset og virker i virkeligheden 'broken'.

Jeg har svært ved at se om problemet ligger hos YouSee eller Samsung.

Nogen der har været i stand til at få det til at virke, enten hos YouSee eller en anden udbyder? Hvis Ja, hvordan eller hvilken?

Rasmus
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#193880
Der er en del som har problemer. Prøv evt. at søg i forummet, så burde der komme lidt erfaringer.

Jeg tror som sådan ikke den virker endnu, men ingen af de to parter vil tage skylden. Den virkede ikke dengang vi testede tv'et, der var den stadig ved at blive kørt ind. Det ser ud til at det stadig er tilfældet, desværre.