19. nov 2013, 23:44
#193873
Hej forum.
Først og fremmest tak for et godt website samt forum.
Jeg har netop erhvervet mig et Samsung F8005 og har stille og roligt fået det indtillet så det passer mine behov.
Eneste bump er umiddelbart Samsungs Smarthubs "TV nu" funktion. Den er yderst begrænset og virker i virkeligheden 'broken'.
Jeg har svært ved at se om problemet ligger hos YouSee eller Samsung.
Nogen der har været i stand til at få det til at virke, enten hos YouSee eller en anden udbyder? Hvis Ja, hvordan eller hvilken?
Rasmus
Først og fremmest tak for et godt website samt forum.
Jeg har netop erhvervet mig et Samsung F8005 og har stille og roligt fået det indtillet så det passer mine behov.
Eneste bump er umiddelbart Samsungs Smarthubs "TV nu" funktion. Den er yderst begrænset og virker i virkeligheden 'broken'.
Jeg har svært ved at se om problemet ligger hos YouSee eller Samsung.
Nogen der har været i stand til at få det til at virke, enten hos YouSee eller en anden udbyder? Hvis Ja, hvordan eller hvilken?
Rasmus