Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nlldk
#191700
Hej!
Jeg har lige købt et Philips 42PFL6678S 3D SmartTV, men undre mig over at netflix app'en er væsentlig langsommere end appleTV Netflix!
Et større problem er det dog at vi ikke kan se en hel film uden afbrydelse, pludselig bliver der sort skærm, lyden fortsætter et stykke tid(ca ½-1 minut) herefter forsøger netflix appen af genindlæse filmen. det kan den ikke, så jeg må stoppe afspilningen, og manuelt genoptage afspilningen, og kan herefter se filmen færdig
Er der nogen der har erfaringer med netflix på Philips SmartTV?

mvh
Niels
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#191709
Du er ikke den eneste som har problemer med Netflix app'en på deres Philips Smart TV. Jeg har efterhånden fået beretninger fra flere. Det er selvfølgelig ikke opmuntrende, men jeg har ikke lige umiddelbart et løsningsforslag ud over at tjekke om du har ordentlig forbindelse til din router. Kører du trådløst eller kablet?

Netflix app'en på Apple TV er, efter min mening, stadig den bedste, men den er heller ikke perfekt. Der er stadig mangler såsom automatisk skift til næste afsnit i serien og lidt for lange load-tider i navigationen.