2. feb 2012, 09:37
Nu ikke for at start noget dumt op omkring bleeding på
På samsung D8005 Rasmus har testet her på flatpanel.
Men jeg tror at han har vært heldig med at modtage et
uden slet ikke noget bleeding ellers har samsung snydt lidt :-D. For jeg købte C7705 led 2010 da var meget bleeding på og her igen igår gik jeg ud og købte D7005
led som igen hvor jeg mener har meget bleeding,
Jeg fik læst mig frem og har fået at ved mange gang at D7005 og D8005 har sam panel så købte jeg selvfølgelig D7005 fordi hvorfor købe den der koster
mere når du få sam problem så derfor har bestemt mig for at leve med den dejlig skærm med masse bleeding fra Samsung. Så jeg vil mene og ikke tro at
Samsung vil forsætte med lave smukt skærm med sam
problem igen iår.. Så det op til os selv om vi vil hoppe på det igen :-(
Forresten så synes jeg slet ikke at D7005 er blevet hurtigere Respons forhold til C7705 fra 2010 desværre.
Fordi jeg har spillet meget Xbox360 og Ps3 på min C7705 led.. Omkring to år har brugt den til tv og til se
film så det ikke bare en månede eller to :-D .. Designe
er desværre ikke alt Samsung :-/
På samsung D8005 Rasmus har testet her på flatpanel.
Men jeg tror at han har vært heldig med at modtage et
uden slet ikke noget bleeding ellers har samsung snydt lidt :-D. For jeg købte C7705 led 2010 da var meget bleeding på og her igen igår gik jeg ud og købte D7005
led som igen hvor jeg mener har meget bleeding,
Jeg fik læst mig frem og har fået at ved mange gang at D7005 og D8005 har sam panel så købte jeg selvfølgelig D7005 fordi hvorfor købe den der koster
mere når du få sam problem så derfor har bestemt mig for at leve med den dejlig skærm med masse bleeding fra Samsung. Så jeg vil mene og ikke tro at
Samsung vil forsætte med lave smukt skærm med sam
problem igen iår.. Så det op til os selv om vi vil hoppe på det igen :-(
Forresten så synes jeg slet ikke at D7005 er blevet hurtigere Respons forhold til C7705 fra 2010 desværre.
Fordi jeg har spillet meget Xbox360 og Ps3 på min C7705 led.. Omkring to år har brugt den til tv og til se
film så det ikke bare en månede eller to :-D .. Designe
er desværre ikke alt Samsung :-/