Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Forum,
Jeg har købt samsung D8005 som jeg efterhånden er ved at være glad for.
Hår bare et problem når jeg vil se Youtube on TV. Det "hagger" til trods for at vi har en 30/30 internet forbindelse..

Er der nogle som kender til ovenstående problem og ved hvordan det evt. skal løses??

Pft
PalleSimonsen skrev:Hej Forum,
Jeg har købt samsung D8005 som jeg efterhånden er ved at være glad for.
Hår bare et problem når jeg vil se Youtube on TV. Det "hagger" til trods for at vi har en 30/30 internet forbindelse..
Hvis tv'et er forbundet med wifi, vil du sandsynligvis opleve hakkeri.
Jeg var nødt til at trække et kable, for at få en ordentlig forbindelse.
Af PalleSimonsen
Tænkte det nok... bare lidt ærgelidt når man bor i et hus med lofter til kip...
Af Peter Schrøder
PalleSimonsen skrev:Tænkte det nok... bare lidt ærgelidt når man bor i et hus med lofter til kip...
Måske problemet kan løses ved at flytte lidt på din router eller access point. Netværket skal i øvrigt være 802.11n for at du kan få en rimelig hastighed. Kører din router eller access pont 802.11n?
Hvis ja, er det sandsynligvis pakketab som er årsag til at det hakker. Så kan en justering af antennen eller en ny placering af router eller AP nogle gange forbedre signalet. Kan man ikke undgå vægge skal signalet helst så vinkelret på væggen som muligt.
Af M1ch43l
Hvis nogle enheder (gammel bærbar eller lign) kører G eller lavere standard, bestemmer den standarden selvom router er opsat til N-draft.
Af PalleSimonsen
Hej igen,
Hvordan finder jeg ud af om min router kører 802.11n? Eller g eller n draft??

Mvh
Palle
Af CompanyMand
Hej

Du kan også invester et sæt 200 Mbps Homeplugs så er problemet løst!

Det her løst lednings problemer ved mig!!