Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bjarne frost
hej
jeg har forsøgt at tilslutte en PS3 via Hdmi kabel til et Samsung LED tv .
det er dog kun lyden der kommer igennem, ingen billed..
hvad kan der være galt...
hilsen bjarne
Af Gavin
Hvis det er første gang du bruger HDMI sammen med din PS3 så kan det være du skal have skiftet over til HDMI.

Prøv og hold power knappen på din PS3 nede i nogle sekunder på din PS3, så skulle den bippe 3 gange eller lignende og skifte over til HDMI.
Af sebbe
Har lånt en vens tv, imens jeg får penge til et g20 :)

Men har det samme problem, kan ikke få billede på min ps3 med det tv, samme kabler og alt det som jeg havde sat til min projektor, men nu viser den intet billede ?
Af Akyhne
Gavin skrev:Prøv og hold power knappen på din PS3 nede i nogle sekunder på din PS3, så skulle den bippe 3 gange eller lignende og skifte over til HDMI.
Fra slukket tilstand..!
Af Gavin
Akyhne skrev:
Gavin skrev:Prøv og hold power knappen på din PS3 nede i nogle sekunder på din PS3, så skulle den bippe 3 gange eller lignende og skifte over til HDMI.
Fra slukket tilstand..!
Ja..!
Af Blixt
Jeg havde det samme problem engang, da jeg skulle skifte fra scar-stik- til hdmi tilslutning. Så jeg mistede også billedet da jeg tilsluttede den mit fladskærms tv med hdmi. Det du skal gære er at tilslutte din ps3 til et tv med scar-stik så du kan få billede på... I menuen på ps3 går du ind i 'indstillinger' -> 'skærmindstillinger' -> 'video output indstillinger' der redigerer du output'et til hdmi ;) Måske det løser problemet
Af Akyhne
Ja hvis det er den gamle tykke model, kommer jeg lige til at tænke på. Man skal så derefter være hurtig til at skifte til HDMI når beskeden om HDMI er tilgængelig vises og man accepterer.
Slimline-modellen er ligeglad.