Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tue69
Hey de herrer.

Som alle andre ser jeg frem til at se VM, og i HD bliver det jo bedre.

Jeg kan dog ikke finde TV2 VM HD - Canal 9 VM HD er oppe og køre, men kørte lige et fuldt programscan her til aften, og intet TV2 VM HD.

Har Yousee Kabel TV og har tjekket at den skulle kunne ses på min adresse bare via kabel og et fjernsyn med DVB-C tuner.

Nogen andre med samme problemer og endnu bedre, en løsning?
Af JesperSkovby
De er begge klar. Det kræver YouSee Plus for at se kanalerne.
Af noxity
Har også været oppe at vende før, du kan jo lige prøve at søge på forummet hvis du ønsker mere information. ;)
Af tue69
JesperSkovby skrev:De er begge klar. Det kræver YouSee Plus for at se kanalerne.
Okay, ud fra min programoversigt står de bare som om at man skal have den almindelige adgang til digitale kanaler.

Ærgerligt, nå men skidt, jeg nøjes med at se HD kampe via DR HD så :)
Af tue69
noxity skrev:Har også været oppe at vende før, du kan jo lige prøve at søge på forummet hvis du ønsker mere information. ;)
Okay, synes jeg ledte lidt rundt men kunne ikke finde et eksakt svar på mit spørgsmål :)

Lang dag. :D
Af noxity
Du skulle gerne kunne finde kanalerne i listen på dit TV, men de er bare kodet.

De ligger på kanal 119 + 33
Af zimmy
Jeg har samme problem - Jeg har favorit pakken med mit KDL-40W5500 finder kun canal 9 HD og ikke tv2 HD kanalen.. Nogen andre med samme problem ?
Af Willum89
TV2 VM HD hed førhen EventHD. Så prøv at lede efter det navn.
Af Novatic
Er lidt forvirret omkring Yousee og VM HD.

For at se TV2 og C9 i HD, skal jeg så bare have et CA modul? Eller SKAL jeg også bestille Yousee plus?
Af Willum89
Novatic skrev:Er lidt forvirret omkring Yousee og VM HD.

For at se TV2 og C9 i HD, skal jeg så bare have et CA modul? Eller SKAL jeg også bestille Yousee plus?
Du skal have Yousee Plus.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
CA-modulet alene gør ingenting. Det er blot en kortlæser. Uanset hvad, så kræves der dog abonnement på Yousee Plus.
Af mhca
yakken skrev:CA-modulet alene gør ingenting. Det er blot en kortlæser. Uanset hvad, så kræves der dog abonnement på Yousee Plus.
Så vidt jeg er blevet informeret, så svarer et CA-modul + YouSee kort (30 kr.) til at have YouSee Plus hvad angår de tilgængelige kanaler.

YouSee Plus inkluderer dog bare deres Samsung box, hvor man også kan optage mv.

Ellers er mine forældre også blevet misinformeret i forbindelse med kontakt til YouSee i sidste uge.
Af noxity
Når du har købt et Yousee kort så har du Yousee plus.

Hvad du så får af funktioner afhænger af om du bruger et CA-modul (så TVet selv kan læse kortet), eller om du bruger en af deres bokse til at læse kortet.

Hvilke funktioner du har kan du se her:
[img]http://img704.imageshack.us/img704/1072 ... 0x5010.jpg[/img][/img]

Hvis du vælger Yousee Plus løsning med CA-modul + kort, har du altså ikke mulighed for start-forfra, pause, Cinema og TV-arkiv, da disse funktioner ligger i selve boksen.

Fælles for alle løsninger er:
Bonus kanaler, mulighed for ekstra-pakker og mulighed for at købe pay-per-view.

Du skal IKKE blive forvirret af at de kalder deres nye boks for Yousee Plus.
Hvis du bestiller nu, så har du kun mulighed for at vælge Yousee plus-boksen, Standard boksen eller CA-modulet. De andre bokse er udgået af sortimentet.
Af zimmy
hmm I dag har fjenrsynet så fundet TV VM HD kanalen - men siger 'Intet signal' - Jeg har favorit pakken og burde vel kunne se denne kanal ikke!?!