Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spirillen
Hejsa.

Jeg har denne erfaring med ALLE Samsung tv fra 455 serien og opefter.

Men ska ændre fra ND i servicemenuen til EU - nogle står der PANEURO ved.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at, man IKKE ska ændre på noget inde i servicemenuen udover dette.

Derefter ska man sætte sit land til Storbritanien. Lave en ny digitalsøgning, den kommer dog med den rubrik, hvor man kan skrive Qam og netværksid. Det eneste felt der skal stå noget i der, er der hvor der allerede står netværk, DVS. Man ska IKKE rette i noget, blot trykke OK. Også søger den.

Når den så er færdig og har fundet det givende antal kanaler, så er det bare og trykke sin kanalliste frem, og dernæst, trykke på tools, mener der så er en der hedder rette kanalnummer. Så retter og retter man bare til man er tilfreds. OG der er ingen kanaler der bliver væk, flytter sig eller NOGET som helst.

Håber denne guide kan hjælpe jer andre herinde ? Jeg vil ihvertfald gerne høre hvordan det endte op med og være på jeres tv ?
Af J4COB
Hvor finder jeg den nyeste firmware til PS50B855? Første gang jeg skal prøve at opdatere, så er lidt blank.

tak for hjælpen.
Af borst
Hvordan updater man uden USB indgang så? :) Har et Samsung LE32B546..
Af NazmDK
[quoteHvordan updater man uden USB indgang så? Har et Samsung LE32B546..[/quote]

Samsung Le32B546 har Usb indgang..
Brugeravatar
Af 3Dbenny
borst skrev:Hvordan updater man uden USB indgang så? :) Har et Samsung LE32B546..
Hej

Din LE32B546 har usb indgang bag på dit tv, der står service på den.

3Dbenny
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Aviator skrev:SAMSUNG DK !!!

Vi vil gerne vide om Samsung gør noget ved deres firmware på A modellerne.
Efterhånden viser det jo sig med al ønskelig tydelighed at det som man i starten ikke har set som et problem (manglende kanalsortering) nu bliver ændret på B modellerne !!?!?

Ser man det så ikke som et problem på A modellerne ?? ej vel?
- På med vanten og pres igennem for en løsning til os - De fremtidige kunder!!
HEj A

Jeg tror bare du skal se fordelen ved din A model at den har kanal rækkefølgen DK, Og kanalerne liger fest, så du ikke har kanal flytnings probemet som alle andre har. A modellerne har aldrig kunne soter DVB kanalerne. og dette er ikke en fejl i produktet, hvis det var, tror jeg sikker de ville ændre det.

Jeg har selv en LE40A866 med yousee og er temlig tilfreds med den. Alle de danske kanaler ligger i starten.

3Dbenny
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Aviator skrev:Nu var jeg lige inde og se om der ikke skulle være kommet en update til mit Samsung TV ...

http://www.samsung.com/dk/support/downl ... nu2=detail

Men på trods af at af der står den er updateret i april måned, er filnavnet stadig det samme fra 2009.

Er der noget nyt ?
Hvis du søger en update til A866 så du kan sortere digitale kanaler så tror du kan vente lang tid, Der kommer ingen update til A modellerne så du kan sortere, Dette tv har ingen problemer på DVB nettet så vidt jeg kan se. Husk det er ikke en fejl at du ikke kan sortere de digitale kanaler. Sådan er A modellerne bare, jeg har selv en A model på yousee og den fungerer perfekt. Har os en gammel 2008 Sony med DVB, Den mister kanaler på DVB-C periodisk. Men det lever jeg med,

God weekend

3Dbenny
Af Aviator
Tjoooo...

Men opdateringen skulle være opdateret april 2010 - så det var med glæde jeg hentede den, og efterfølgende brødbefænget måtte erkende at updateringen er den samme som altid, blot med en ny opdaterings dato. Troede der var noget nyt under solen der?

Men det ændre ikke ved følelsen af at have købt et produkt til fuld pris, som ikke kan de elementære og forventlige ting såsom selv at vælge sin kanal rækkefølge, eller se EPG ved brug af guide funktionen.

Det gør mig ikke til den mest ihærdige ambasadør for mærket, som er mit første Samsung produkt - og nok også det sidste!
Af Sjakalen
Jeg snakket med Hi-Fi klubben på frederiksberg hvor jeg har købt min skærm. for et par dage siden. og de har snakket med en mand fra samsung dagen før.. altså i sidste uge (uge 24) og han siger at det billedet "EPG" ikke kommer til europa, eller var det skandinavian han sage?? på min UE46B7070WW (serie 7 2009). og det latterlige kommer så nu... han har ingen begrundelse for hvorfor vi ikke skal ha mulighed for at se det skide billedet, hvilket man godt kan undre sig meget over... sq latterligt!!

Jeg spøger så, hvad med de nye tv, kan de så vise det billedet? så siger han nej de kan heller ikke kunne vise det

Men har hørt fra andre at det åbenbart virker på Samsung UE40C7705

Må sku tilstår at det pisser mig grundigt af!!! og en ting er helt sikkert, hvis jeg hadet haft kassen til et nyt, så hadet jeg sq købt et UE46C8705 og smidt det gamle (13 måneder) ind i soveværelset :) bare for at få det skide EPG billedet

Ha en rigtig godt dag
Af noxity
Det er sammen med måden Yousee sender deres signal på som gør at billedet ikke virker.

Det virker således fint ved andre udbydere.