Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
kskruger skrev: Jeg skal ikke gøre mig til dommer, om elgiganten snyder eller ikke snyder. Det der var vigtigt, var et linke til et dobb. skærmet kabel.

Det er altid billigere, at lave det selv - hvis man ved hvad man laver. Hvis ikke - så må man købe dem færdige!

De snyder ikke, men det er et middelmådigt kabel de tager for meget for. Hvis mistanken er støj fra elektromagnetiske felter (hvad enten det er radiobølger eller magnetfelter fra elledninger der sikkert ligger ved siden af antennekablet) så er dobbelt afskærmet ikke nok til at man kan udelukke at det stadig er støj, hvis det fortsætter.
Af FRUGiHOYi
Jeg går ud fra, at der ikke må være noget galt med tv'et selv. Er det rigtigt?
Af BrianH
FRUGiHOYi skrev:Jeg går ud fra, at der ikke må være noget galt med tv'et selv. Er det rigtigt?
Hvis du med om der "må" være noget galt, mener om der er det, eller kan være, så er der ikke andre end dig der ved det.
Hvis du kender nogen der har godt antennesignal, og en der har en bil at køre tv'et i, så besøg ham og prøv dit tv.
Af BrianH
Så må vi håbe det hjælper på problemet. Hvis ikke, er det i hvert fald ikke kablets skyld
Af FRUGiHOYi
Problemet er løst. Det var kablets skyld :)