Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pjonassen
Ja, det kunne jo godt være Stofa der lavede endnu en rokade - igen, igen, men ud af 3 tv i huset er LG'en den eneste der har ændret kanaler. Indtil nu er det jo småting som det er let at leve med, men det er bare pussigt at det lader til at ramme LG og i denne tråd ps8000-serien specielt.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Så pudsigt er det vel heller ikke. Tråden hedder jo LG 50PS8000 glemmer tiden :p

Nå, men det må jo så være firmwaren i LG's tv den er gal med. Kan se at det også sker for ejere af LG SL8500. Sååå - hvem tager kontakt til LG's support?
Af igel
Hej

Hertil må jeg lige indføje, at vores fjernsyn er et LG 42SL9500. Vi har dog ikke haft nogle problemer siden jeg sidst lavede en ny scanning og satte netværkskoden til 700 i stedet for 701 for at se, om det måske skulle have nogen betydning.

I min egen tråd: Hvem har problemer med, at TV-kanaler skifter plads? er der dog én, der har et TV af mærket Pana, som også har problemet. Jeg oprettede tråden, idet jeg håbede på, at overskriften som omtaler de skiftende TV-kanaler måske kunne lokke nogle flere frem med nogle input. Jeg kom ind i denne tråd, fordi jeg også havde problem med at få TV'et til at vise sommertiden. Man kan åbenbart kun skifte tiden samtidig med en ny scanning af kanalerne. Måske kan man skifte tiden, hvis land er sat til Sverige? - Ok, vi skal jo alligevel scanne kanaler hver 14. dag, så pyt :D .

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=

Venlig hilsen
Igel
Af GEU
Ja her til morgen var den så gal igen, der er ingen EPG og kanaler er flytte rundt igen. !:(
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Ja, det var det samme for mig, og jeg har endda den seneste firmware installeret.
Af igel
Hej Filip_kbh og GEU

Bor I i samme område? Vi kommer fra Århus-området, og vi har stadig ikke haft nogen problemer siden jeg lavede den sidste scanning for omkring et par uger siden. Ærgerligt, at der ikke kommer flere meldinger om problemet, så vi kunne finde ud af, om det er TV-fabrikanterne eller TV-udbyderne, vi skal klage til. For det lyder mærkeligt, at vi kun er så få, der oplever dette, hvis det altså er YouSee, der er problemet.

Jeg så en tråd for nogle dage siden (har desværre glemt overskriften), men her drejede det sig om Panasonic og Stofa, og her var der flere, der også havde problemet med de skiftende kanaler.

Venlig hilsen
Igel
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Jeg bor på Vesterbro i København.