Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jingle
Hvilket gør vores samkøbs rabbat endnu mere interesandt :)

Men F.S. er jo også billigst, så han har nok fået så mange ordre at han ikke har kunne se sig ud af leveringstiden selvom der kom 50 Stk. til hans lager hehe :p
Af egomemig
1 stk. PANASONIC TX-P50VT20E + 4 ÅRS SECURATOR FORSIKRING (TX-P50VT20E) á 16.495,00 - Ialt: DKK 16.495,00

Din ordre er nu afsendt og du kan forvente levering inden for 1-2 dage.

SÅ ER DER GANG I ORDREN! SUPER
Af jingle
Du er desværre nok den eneste, eftersom de fleste butikker og forhandlere kun har fået leveret 1 stk. og da du er "anføre" for samkøbet, så får du naturlighvis din først :) og det er også fint og fair nok.

Udsigterne for os andre, hvor mange det så end er?, de er nok en kende længere vil jeg tro... :((

Men hvis andre har fået leveret og informationer om levering så skriv det endelig herinde også selvom i har været anonyme indtil videre 8)
Af Alfen64
egomemig skrev:1 stk. PANASONIC TX-P50VT20E + 4 ÅRS SECURATOR FORSIKRING (TX-P50VT20E) á 16.495,00 - Ialt: DKK 16.495,00

Din ordre er nu afsendt og du kan forvente levering inden for 1-2 dage.

SÅ ER DER GANG I ORDREN! SUPER

:D :p Tillykke, men nu må du altså fortælle lidt om din nye skærm, var det hele som det skulle være dvs. er det en Nordic model og var der briller, usb WiFi adaptor med O_O
og ikke mindst er du stadig glad for at du købte lige dette tv eller har du fundet noget som du ikke er helt tilfreds med?

Håber sq snart leveringer til DK bliver speedet lidt op :D
Af Among
Hvordan er det nu man ser om et TV er fra Panasonic Nordic?
Af neroniller
Among skrev:Hvordan er det nu man ser om et TV er fra Panasonic Nordic?
Er ikke 100% sikker, men mener det er E èt til sidst i vt20E.
Af jingle
Eét står for at det er en "europærisk model og ikke om den er nordisk.

Så du må nok finde det i serie nummeret, du kan sikkert få et panasonic center til at slå det op for dig.

Og ja fortæl da lige om du har fået 2 stk. briller med, samt WiFi donglen osv.

Men hva med manualen, er den ikke på Dansk ?...

og hva med CI porten er den til stede på TVet :)

I USA hedder de eks. VT25 mener jeg.
Af egomemig
Jo jeg har fået det. Det er ALT for stort, billedet er alt for skarpt. Jeg får buler i nakken når jeg skal flytte hovedet fra boldten. Selv lyden er så dårlig at jeg ikke behøver at tænke på externe højtalere - jo I kan glæde jer.:D
Der er to 3D briller 8) og trådløst dongle med.

Kan ikke lige se det nu - men jeg mener at der på kassen stod at det kom fra P. Nordic.

Af negative ting er USB stick + SD kort kun virkler med *.DIVX video filer.
Internet og DLNA har jeg ikke helt grejet endnu. Hopper fint på internettet og softwaren blevet opdateret. Har ikke fundet ud af hvordan, hvis jeg kan, overføre Videoer til USB HHD'en. MEN også kun haft det i 2-3 døgn :)
Af Hans CL
egomemig skrev:
Af negative ting er USB stick + SD kort kun virkler med *.DIVX video filer.
Internet og DLNA har jeg ikke helt grejet endnu. Hopper fint på internettet og softwaren blevet opdateret. Har ikke fundet ud af hvordan, hvis jeg kan, overføre Videoer til USB HHD'en. MEN også kun haft det i 2-3 døgn :)
Hvad for en USB HD har du købt, og virker den?

I mellemtiden kan vi andre trøste os med, at Fladskærmsshoppen nu åbenbart har leveret de 3 første TV, og at de kommer løbende ind. Så på et tidspunkt må de jo komme til de sidste i rækken.

Hans CL
Af egomemig
Har ikke købt en USB HDD, Har nogle på "lager", den hedder Blue Tinum og er flere år gammel. Den 1. jeg tilsluttede ville TV'et ikke kendes ved (en løs interen HDD med en af de her tilslutnings kits.
Det lyder godt for I andre at der er ved at være flow i leveringerne!
Af egomemig
P.S. Der kan ang. tilsluttes en del HDD'er. En skal være høvding sådan forstået at det er den der skal optages på. Der er blot det at HDD'eren skal tilsluttes dirette til USB indgangen - dem er der kun to af. USB hub dur åbenbart ikke til HDD'eren, men fint til USB stick.
Af jingle
Det lyder da lovende at 3 har fået leveret deres TV.

Men hvor mange er vi reælt på denne ordre ??? O-O
Det ville gøre det sjovere hvis man vidste at der måske kun var 10 med i købet sådan at der nu kun var 7 manglende frem for at side og tænke på at der måske var 20-25 stk. så ville der jo immervæk stadig gå noget tid sikkert :o)

Men det lyder lovende at 3 har fået leveret dem :o) 8)
Af hpidriver
Er man for sent på den til at bestille tv'et ? :(
Var inde på fladskærmsshoppen og kan se at prisen er steget meget drastisk ! Håber ikke at jeg kommer for sent :( Eller er der evt. et nyt tilbud undervejs O_O ?
Af Expert Jyderup
jingle skrev:Eét står for at det er en "europærisk model og ikke om den er nordisk.

Så du må nok finde det i serie nummeret, du kan sikkert få et panasonic center til at slå det op for dig.

Og ja fortæl da lige om du har fået 2 stk. briller med, samt WiFi donglen osv.

Men hva med manualen, er den ikke på Dansk ?...

og hva med CI porten er den til stede på TVet :)

I USA hedder de eks. VT25 mener jeg.
Hvorfor blande Panasonic Centret ind i det?? I har jo ikke købt hos dem.. Hvis man køber på nettet så må man også finde informationen selv.. så lad være at bruge en masse tid i butikkerne på det. Det er der ingen grund til.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11