Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har lige indkøbt et Sony KDL-40S5650, og har de seneste dage kæmpet med Stofa's digitale kanaler og indstillinger af disse.
Problembeskrivelse: DVB-C-tuneren har ingen problemer med at finde alle kanalerne - og jeg har heller ingen problemer med at se dem! Så langt så godt!
Problemerne kommer når jeg rykker rundt på rækkefølgen på dem, således alle kanalerne med scramblede signaler slettes og de kanaler, jeg (uden Zaptor-boks) kan se forbliver; jeg laver endvidere favoritliste til kanalerne.
Problem: Efter at TV'et har været slukket er såvel min kanalsortering samt min favoritliste pist væk og forduftet... Hvad sker der?
Er det mig der fejler noget? - Er det TV'er, der fejler noget? - Eller ligger fejlen hos Stofa?!
Måske er det også en mulighed at upgrade/downgrade TV'ets firmware for at løse problemet?!
Hvad siger alle I kloge hoveder?!
Pft.
Af Allan Bøgh
Løste selv problemet!
Løsning: egentlig ganske enkel - slå ALLE automatiske opdateringer FRA i den digitale opsætningsmenu, og TV'et husker hvad det skal!
Såre simpelt!!!