Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cassim
Hej

Er der nogle af jer der kan sige med sikkerhed om dette TV nogen sinde kan komme til at se Digitale programmer uden en **** Boks fra Yousee ??

TV = Samsung LE-32A656A1F
Yousee tv pakke = Fuld. måske plus senere
Af BrianH
cassim skrev:Hej

Er der nogle af jer der kan sige med sikkerhed om dette TV nogen sinde kan komme til at se Digitale programmer uden en **** Boks fra Yousee ??
Kan det da ikke det nu?
Af cassim
BrianH skrev: Kan det da ikke det nu?
Lige nu vises der kun analog signal. (ved godt yousee har åbnet for deres digitale tv men det kræver DVB-C turner, hvilket dette tv ikke har)
Af BrianH
cassim skrev:
BrianH skrev: Kan det da ikke det nu?
Lige nu vises der kun analog signal. (ved godt yousee har åbnet for deres digitale tv men det kræver DVB-C turner, hvilket dette tv ikke har)
Ingen DVB-C turner? Jamen så har du jo selv svaret :)

Du spørger om det nogensinde vil komme til at se digitale programmer uden en boks fra Yousee. Det vil selvfølgelig ikke kommer til at se digitale programmer gennem kabel-tv uden en kabel-tv tuner!
Af cassim
BrianH skrev: Ingen DVB-C turner? Jamen så har du jo selv svaret :)

Du spørger om det nogensinde vil komme til at se digitale programmer uden en boks fra Yousee. Det vil selvfølgelig ikke kommer til at se digitale programmer gennem kabel-tv uden en kabel-tv tuner!
Tror jeg ikke fik skrevet helt rigtigt i starten beklager.

Jeg har hørt noget om disse CA/CI kort som gør det muligt at se digitalt tv. (De skulle kunne gøre sådan at ens tv med kun en T turner kunne blive lavet om til en C turner.
Ved ikke om dette er muligt i dette tv eller om det bare er en der har prøvet at sælge en hest til mig..

Men hvad du siger skal jeg havde en af de store dumme bokse stående for at få digitalt tv
Af dkscan
cassim skrev: Jeg har hørt noget om disse CA/CI kort som gør det muligt at se digitalt tv. (De skulle kunne gøre sådan at ens tv med kun en T turner kunne blive lavet om til en C turner.
Sådanne moduler har vist aldrig været på tale. Rent teknisk kan de formentlig heller ikke laves.
Mon ikke du forveksler det med omtalen af moduler til konvertering af MPEG4 til MPEG2, som er noget helt andet. Sidstnævnte er der i øvrigt heller ikke blevet noget af, da de ikke fungerer med det lydsystem, der bruges i Danmark.

Du kommer ikke uden om en ekstern boks, hvis du vil modtage DVB-C på dit tv.
Af cassim
Jeg takker jer begge to. !