Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa
Jeg har set tilbud på stofa
At jeg kan få tv1000 og canal + for 100 kr per stk

Men hvad er bedst hvad ville i vælge ???
Tv1000 pakken:
TV1000 - TV1000 Action - TV1000 Classic - TV1000 Drama - TV1000 Family - TV1000 HD
TV1000 Nordic

Canal + pakken:
CANAL+ Action - CANAL+ Drama - CANAL+ Film HD - CANAL+ First - CANAL+ Hits - CANAL+ Series

Jeg ser for det meste serie og film helst nye og danske
Så hvad ville i vælge
Og tv1000 kan man vælge nået der heder play så får man 200 film man kan se hele tiden
Men er det nye eller gamle film ???
Nogle der har det og er det penge hver ???

Hilsen thomas
tomp skrev:Hejsa
Jeg har set tilbud på stofa
At jeg kan få tv1000 og canal + for 100 kr per stk

Men hvad er bedst hvad ville i vælge ???
Tv1000 pakken:
TV1000 - TV1000 Action - TV1000 Classic - TV1000 Drama - TV1000 Family - TV1000 HD
TV1000 Nordic

Canal + pakken:
CANAL+ Action - CANAL+ Drama - CANAL+ Film HD - CANAL+ First - CANAL+ Hits - CANAL+ Series

Jeg ser for det meste serie og film helst nye og danske
Så hvad ville i vælge
Og tv1000 kan man vælge nået der heder play så får man 200 film man kan se hele tiden
Men er det nye eller gamle film ???
Nogle der har det og er det penge hver ???

Hilsen thomas
Hej
Jeg har begge løsninger via egen parabol, min favorit er Canal Digital. Via parabol er Canal Digital's lyd og billede i bedre kvalitet. Udbyderne har ikke samme aftale med film producenterne, derfor er der titler der kun vises hos den ene ( ingen overlappende titler ).
Hvis dette er et problem, må begge vælges.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du mener vel "Canal +" og ikke Canal Digital? Jeg har også haft begge pakker og Canal+ FilmHD var helt klart min favorit. Kvaliteten på TV1000 var ikke helt på højde med Canal+ og i min mening var deres filmudbud bedre sat sammen.