Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Her for nogle dage siden modtog jeg mit yousee kort for at kunne se de digitale programmer på mit nye tv.

Først idag opdager jeg at jeg kan se alle tv 1000 kanalerne, canal + kanalerne osv. Alle dem der burde koste flere hundrede kroner om måneden. Hustler er der dog ikke adgang til. Men der er til gengæld thai kanaler og andre kanaler jeg aldrig har hørt om før. :)

Jeg bør nok kontakte yousee hurtigst muligt så jeg ikke lige pludselig står med en kæmpe regning, men på den anden side, så står der jo i min mail bestilling at det KUN er kortet til 30 kr. om måneden jeg har bestilt.

Så nu tænker jeg lidt om det bare er en gratis smagsprøve på programmerne man får, nogen der ved det?

Tak! :)
Af neroniller
Det er helt normalt at der bliver åbnet for alle kanaler 1 gang du bestiller et Yoesee kort.
De resterende kanaler bliver spærret igen efter et par uger.'
Du skal selfølgelig ikke betale ekstra for det.
Af Gavin
Tænkte nok at det var sådan noget. Mange tak for svaret! :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg havde alle kanalerne i ca. 1 måned da jeg skiftede til det digitale net i sin tid. Sammen med deres boks var det en god måde at få fyldt HDD'en op med HD film fra Canal+ Film HD.
Af Gavin
Ja det ville være en oplagt mulighed, jeg har bare ikke fået købt mig en harddisk endnu, og budgettet er ret stramt i denne måned pga. andre indkøb.

Så hvis der er nogen der har et bud på en harddisk til 4-500 kr. der virker sammen med PS50C7705 så må de gerne lige sige til. Eller jeg kan måske bare finde hvilken som helst harddisk med usb? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skulle kunne plugge enhver USB-disk til. Hvis du ikke vil have en ekstra strømforsyning, så er der dog begrænsninger, da disken så skal kunne strømfødes direkte fra USB-porten, hvilket begrænser dig til 2½" drev på maks. 4200 rpm.