Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TV-HIACE
Hej

Jeg har en lidt speciel fejl på et Samsung TV og jeg ville gerne se om der er andre som har oplevet det samme. Og om der findes en der har en løsning.

Det drejer sig om de nye C-modeller (2010). Når jeg sætter TV'et over på DR HD (det sker i omegnen af 420-482 MHz hvor de fleste HD kanaler ligger) mens min WIFI dongle sidder i tv'et flipper kanalen helt ud med pixeleringer for derefter at falde helt ud med intet signal. Kablet til tv'et er blevet skiftet til et Yousee godkendt kabel, CAM modulet er forsøgt skiftet, bare for sjov. WIFI donglen er skiftet but no luck. Dette er forsøgt på flere Samsung TV med samme fejl samt de kører med nyeste opdatering.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Hej

Jeg glæder mig til at høre om der er andre der oplever dette, Men tror samsung godt vil vide hvilken WiFi dongle type i bruger for at få denne fejl, og evt får en signal styrke på over 70%.

Jeg oplever det ikke og jeg har signal styrke på 95% uden bitfejl og jeg bruger en WIS09 Wifi nægle, den i Blå indpakning fra iår den i rød indpakning er fra sidste år, burde være den samme.

3Dbenny