Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stigart
Synes ik jeg ka se nogen nævne burn-ins i deres erfaringer.
Er det et reducerende problem, et mere-eller-mindre ikke-eksisterende problem eller er folk bare indforstået med denne sandsynlighed når der snakkes plasma-skærme?

Ja, jeg er først lige ved at sætte mig ind i fladskærm-verdenen og overvejer kraftigt at købe en PX80'er, men blev lidt skræmt af burn-ins-bagsiden.
Det behøver jeg måske slet ik være?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, problemet er så sjældent at langt de fleste kun vil opleve det som en svag retention der forsvinder så snart billedet skifter.
Af Stigart
1000 tak for svaret. Er da glad for at høre at permanente burn-ins er sjældne. Så fik man lidt mere ro i sindet. :)

Har dog ik besluttet mig endnu... :o
Af Schrum
Forresten, Expert reklamerer nogle gange med et Panasonic PX8E tv, er det en tastefejl, eller er det et andet tv end PX80E?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, PX8 er en neddroslet version af PX80, som du ikke bør satse på med mindre du er presset rent økonomisk eller absolut VIL købe fra en given forhandler hvor prisen er højere på PX80.
Af TFL
Har fundet ud af det. Det er simpelthen signalet der er dårligt. Nogle gange fremkommer der nemlig "intet signal". Er der nogle måder man kan komme dette til livs fx ved en bedre RF-ledning?
Af AcesUp
px80 kontra px80E?

Hej måske et halvdumt spørgsmål men har sgu ikke rigtig kunne finde ud af hvad forskellen er helt præcist.

Hvad gør E´et til sidst kontra uden E? :-)

og læste noget om at ens kanaler er sat på forskellige tunere så det at skifte fra f.eks dr hvis det stadig er en analog kanal til f.eks kanal5 som vist er digital er et større projekt.
er det det??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Typisk er det blot en forglemmelse fra forhandlerens side, så det rent faktisk ER en E model han har, men blot har glemt at skrive det ind i beskrivelsen. Det er først hvis der begynder at stå B eller U eller lignende bagefter at du bør passe på.

Der er desuden flere tråde her i forum der omhandler samme emne.
Af AcesUp
ok tak yakken.

er helt ny bruger herinde så har brugt et døgn på at læse i diverse tråde så er snart lidt rundt på gulvet... hehe

Hvad med det med digitale kanaler kontra analoge kanaler..
Noget du ved noget om???

Om med henblik på det med E eller uden E er det fordi jeg kigger på priser på tv´et online i diverse danske butikker og der er forskel i pris med og uden E på et par hundrede:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De billige netbutikker sælger med garanti parallelimporterede versioner. Du kan evt. kontakte dem mht. kompatibilitet med det danske sendenet før du køber det online, ved at kontakte forhandleren.
Af Ponduus
AcesUp skrev:og læste noget om at ens kanaler er sat på forskellige tunere så det at skifte fra f.eks dr hvis det stadig er en analog kanal til f.eks kanal5 som vist er digital er et større projekt.
er det det??
Det er det altså ikke. Der sidder en knap på fjernbetjeningen som hedder TV, mener jeg. Den trykker du bare på, så skifter den mellem analog og digital.
Af Parappa
Nu har jeg bestilt 37" hos danskitlager, så får jeg at se hvad de er for nogle, men gratis leveret, så det er da helt super. Nogle erfaringer? Og bare lige for at være 100% sikker, så er der da ingen forskel om det er 37 eller 42" modellen vel? Og som andre har spurgt om, hvis nogle har erfaringer om, om de kalibreringer som Rasmus har lavet, kan overføres direkte til 37" modellen?
Af AcesUp
jeg har lige hørt noget om at garantien de steder jeg har nævnt ovenover bortfalder da det er paralelimporterede produkter....

Man har 24 måneders reklamation ret men f.eks tager de først tv´et tilbage ved over 10 pixel fejl da de er paralel importeret kontra 1 pixel fejl ved køb af tv´et hos en autoriseret forhandler...

Nogen der kan fortælle mere om den situation?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12