3. nov 2009, 20:14
Blev kontaktet af samsung, og blev spurgt om de ikke måtte få mit TV ud til test. Så i dag har de været og hente mit tv og erstattet det med et tilsvarende...
daneinsg skrev:hermed link til billeder af det gamle og nye board. det er en roed ring omkring den spole der er vaek paa det nye.Tak for linket og jo det virker. Men printet er kun til 50" og ikke til min 58".
http://picasaweb.google.com/allandam/Samsung50B850#
haber linket virker..
mvh
[/img]
Bondola skrev:Status Update:Har du fået løst din summen? vi afventer tekniker fo anden gang, der vil skifte vores panel, men først når han har gjort det hos en anden kunde.
infocare som står for reparation af Samsung, sagde at det service kit, de har fået af Samsung til at løse b855 summen, ikke virker på min fejl, dvs summen midt fra skærmen. De var egentlig klar til at returnere, men vil en først forsøge at skifte panelet, da de også selv har interesse i at løse problemet. Så jeg afventer nu tekniker med nyt panel. Fortsættelse følger...
CarlErik skrev:Fik leveret mit 50B855 i fredags fra Expert. Det lider desværre også af summen/brummen fra skærmens front. Summen/brummen er højest midt på skærmen og varierer ved hvor meget lys der er på skærmen, er kraftigst ved mørkt billede, feks. tekst-tv.Er din skærm også fra oktober ligesom "den glade mand" fra den anden tråd?![]()
Så det positive: Dette er mit første fladskærms-TV, da jeg har som gammel Radio- og TV-mekaniker ikke har være tilfreds med billedkvaliteten, før nu.![]()
![]()
I hører nærmere....
CarlErik skrev:Fik leveret mit 50B855 i fredags fra Expert. Det lider desværre også af summen/brummen fra skærmens front. Summen/brummen er højest midt på skærmen og varierer ved hvor meget lys der er på skærmen, er kraftigst ved mørkt billede, feks. tekst-tv.Som Kasperand er jeg også meget interesseret i at vide, hvornår dit tv er produceret? Hvis det også er fra oktober, så bliver det umiddelbart svært at antage, at Samsung har løst støjproblemerne for alle nyproducerede tv. Er det fra før oktober, er der noget, som kunne tyde på det.![]()
Så det positive: Dette er mit første fladskærms-TV, da jeg har som gammel Radio- og TV-mekaniker ikke har være tilfreds med billedkvaliteten, før nu.![]()
![]()
I hører nærmere....
martin.v skrev:Nu skal jeg ned og hente mit nye 50" i hifiklubben i morgen, og da jeg selv vil lave et vægbelsg så den kommer tæt på væggen, vil jeg høre om der er nogle krav til hvor meget luft den skal have mellem bagbeklædningen og væggen for den kan komme af med varmen osv?Samsung og Vogels har begge vægbeslag, hvor fjernsynet kommer endog meget tæt på væggen - omkring 2,5 cm fra for at være mere præcis.
Er godt nok også spændt på hvad støjniveuet er på den
jbplum skrev:Havde faktisk tænkt mig og lave så der kun er 10-12mm luft ind til væggen - lidt afhængig ag hvordan det ser ud med kablerne..martin.v skrev:Nu skal jeg ned og hente mit nye 50" i hifiklubben i morgen, og da jeg selv vil lave et vægbelsg så den kommer tæt på væggen, vil jeg høre om der er nogle krav til hvor meget luft den skal have mellem bagbeklædningen og væggen for den kan komme af med varmen osv?Samsung og Vogels har begge vægbeslag, hvor fjernsynet kommer endog meget tæt på væggen - omkring 2,5 cm fra for at være mere præcis.
jbplum
martin.v skrev:Ved Samsung's eget beslag, er der også kun 12 mm imellem væg og skærm.jbplum skrev:Havde faktisk tænkt mig og lave så der kun er 10-12mm luft ind til væggen - lidt afhængig ag hvordan det ser ud med kablerne..martin.v skrev:Nu skal jeg ned og hente mit nye 50" i hifiklubben i morgen, og da jeg selv vil lave et vægbelsg så den kommer tæt på væggen, vil jeg høre om der er nogle krav til hvor meget luft den skal have mellem bagbeklædningen og væggen for den kan komme af med varmen osv?Samsung og Vogels har begge vægbeslag, hvor fjernsynet kommer endog meget tæt på væggen - omkring 2,5 cm fra for at være mere præcis.
jbplum