Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bondola
Blev kontaktet af samsung, og blev spurgt om de ikke måtte få mit TV ud til test. Så i dag har de været og hente mit tv og erstattet det med et tilsvarende...
Af thomasNY
Jeg synes sku mit er begyndt at lave mere plasmastøj end det gjorde i starten... !:(
Kan det virkelig passe! Nogen der har prøvet software opdateringen?
Af bornholm
Jeg har en pioneer 435 skærm som jeg har været rigtig glad for. Men nu er jeg blevet rigtig varm på samsung 850. Er der også støj problemer med den model, eller er det kun 855 der har de problemer.?
Af FLarsen
daneinsg skrev:hermed link til billeder af det gamle og nye board. det er en roed ring omkring den spole der er vaek paa det nye.

http://picasaweb.google.com/allandam/Samsung50B850#

haber linket virker..

mvh
[/img]
Tak for linket og jo det virker. Men printet er kun til 50" og ikke til min 58".

Se svar her Service Center Gruppen
"
Hej Flemming.

Jeg har ikke kenskab til nogen ”ny type” Y-SUS.

De billeder du har sendt omhandler modellen PS50B855 og drejer sig om en ombygningsbulletin der er kommet på den model.

Der er desværre ikke nogen ny bulletin på din model.

"
Af Pinille
Bondola skrev:Status Update:
infocare som står for reparation af Samsung, sagde at det service kit, de har fået af Samsung til at løse b855 summen, ikke virker på min fejl, dvs summen midt fra skærmen. De var egentlig klar til at returnere, men vil en først forsøge at skifte panelet, da de også selv har interesse i at løse problemet. Så jeg afventer nu tekniker med nyt panel. Fortsættelse følger...
Har du fået løst din summen? vi afventer tekniker fo anden gang, der vil skifte vores panel, men først når han har gjort det hos en anden kunde.
Af CarlErik
Fik leveret mit 50B855 i fredags fra Expert. Det lider desværre også af summen/brummen fra skærmens front. Summen/brummen er højest midt på skærmen og varierer ved hvor meget lys der er på skærmen, er kraftigst ved mørkt billede, feks. tekst-tv. :(
Så det positive: Dette er mit første fladskærms-TV, da jeg har som gammel Radio- og TV-mekaniker ikke har være tilfreds med billedkvaliteten, før nu. :) :) :)
I hører nærmere....
CarlErik skrev:Fik leveret mit 50B855 i fredags fra Expert. Det lider desværre også af summen/brummen fra skærmens front. Summen/brummen er højest midt på skærmen og varierer ved hvor meget lys der er på skærmen, er kraftigst ved mørkt billede, feks. tekst-tv. :(
Så det positive: Dette er mit første fladskærms-TV, da jeg har som gammel Radio- og TV-mekaniker ikke har være tilfreds med billedkvaliteten, før nu. :) :) :)
I hører nærmere....
Er din skærm også fra oktober ligesom "den glade mand" fra den anden tråd? :)
Af oestr
Det lyder stadig som et problem med den summen. Er godt nok en anelse ærgelig over det og dette kan måske medvirker til at jeg vælger 46" LED fra Samsung istedet.

Var nu også den LED serie 7 som jeg i første gang var nede for at kigge på i HIFI-klubben, men pludselig stod mig og sælger og snakkede om netop B855. Plasma var absolut ikke med i mine overvejelser før jeg stod foran dette vidunder og han bad mig dog også at ligge øret om til skærmen for at høre at der netop ikke var denne brummen / summen. På det tidspunkt vidste jeg ikke noget om B855 og heller ikke om den støj som den tydeligvis udsætter sine tilskuer for. Dog vil jeg tage derned igen, sikkert idag, og forhøre mig om hvad han har hørt om støj og om hvordan eller hvornår det forventes løst.

Skærmen som jeg er på udkig efter skal også bruges til en del ps3 så er ret interesseret i hvordan den klarer det.

oestr
Af Jeden
Nu har jeg haft tekniker på besøg for 2. gang.
1. gang var det for at lave de ændringer som de har gjort for at mindske den højlydte summen...som der så er på mit. Da han pillede bagbeklædningen af, var de allerede udført. Så jeg måtte vente endnu engang da han sagde at den eneste mulighed nu var at skifte Y boarded (kan ikke lige huske om det var det den hed).

Idag har han været der for 2. gang og det er blevet skiftet. Han mente der var en betydelig reducering af støjen, men jeg må indrømme at jeg kan næsten ikke høre forskel. Den sidste mulighed som han sagde var at bytte det til et nyt.
Det overvejer jeg nu men er lidt tvivlsom da det samme problem ligeså nemt kan forekomme på et andet.. Men det må jeg lige vurdere.

Men til trods for disse irritationer er jeg fast besluttet på at det er et fantastisk tv og jeg holder fast på denne model.
Af jbplum
CarlErik skrev:Fik leveret mit 50B855 i fredags fra Expert. Det lider desværre også af summen/brummen fra skærmens front. Summen/brummen er højest midt på skærmen og varierer ved hvor meget lys der er på skærmen, er kraftigst ved mørkt billede, feks. tekst-tv. :(
I hører nærmere....
Som Kasperand er jeg også meget interesseret i at vide, hvornår dit tv er produceret? Hvis det også er fra oktober, så bliver det umiddelbart svært at antage, at Samsung har løst støjproblemerne for alle nyproducerede tv. Er det fra før oktober, er der noget, som kunne tyde på det.

jbplum
Af martin.v
Nu skal jeg ned og hente mit nye 50" i hifiklubben i morgen, og da jeg selv vil lave et vægbelsg så den kommer tæt på væggen, vil jeg høre om der er nogle krav til hvor meget luft den skal have mellem bagbeklædningen og væggen for den kan komme af med varmen osv?

Er godt nok også spændt på hvad støjniveuet er på den O-O
Af jbplum
martin.v skrev:Nu skal jeg ned og hente mit nye 50" i hifiklubben i morgen, og da jeg selv vil lave et vægbelsg så den kommer tæt på væggen, vil jeg høre om der er nogle krav til hvor meget luft den skal have mellem bagbeklædningen og væggen for den kan komme af med varmen osv?

Samsung og Vogels har begge vægbeslag, hvor fjernsynet kommer endog meget tæt på væggen - omkring 2,5 cm fra for at være mere præcis.

jbplum
Af martin.v
jbplum skrev:
martin.v skrev:Nu skal jeg ned og hente mit nye 50" i hifiklubben i morgen, og da jeg selv vil lave et vægbelsg så den kommer tæt på væggen, vil jeg høre om der er nogle krav til hvor meget luft den skal have mellem bagbeklædningen og væggen for den kan komme af med varmen osv?

Samsung og Vogels har begge vægbeslag, hvor fjernsynet kommer endog meget tæt på væggen - omkring 2,5 cm fra for at være mere præcis.

jbplum
Havde faktisk tænkt mig og lave så der kun er 10-12mm luft ind til væggen - lidt afhængig ag hvordan det ser ud med kablerne..
Af kskruger
martin.v skrev:
jbplum skrev:

jbplum
Havde faktisk tænkt mig og lave så der kun er 10-12mm luft ind til væggen - lidt afhængig ag hvordan det ser ud med kablerne..
Ved Samsung's eget beslag, er der også kun 12 mm imellem væg og skærm.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 28