Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
Zion skrev: 10. apr 2025, 11:53 Alle kører da Windows, de færreste er altså gået over på Mac eller Linux
Vi er nu altså rimeligt mange med Mac.

Jeg har heldigvis en gammel MacBook Pro med Windåse 10 via Parallels, så jeg kan køre min gamle Calman 2017.
Brugeravatar
Af Naiera
Zion skrev: 10. apr 2025, 13:19 Fik ikke svar på de 4500,- i siger den koster men det kan jeg se den ikke gør pga import, hvad er prisen inkl import fra usa ?
Import er selve det at købe noget fra f.eks. USA når man sidder her i Danmark. Altså man importerer.

Det du tænker på er moms og told.
Den omregnede pris i DKK + fragtomkostning skal der betales told + moms. Hvad det endelig beløb er, kommer an på hvad der importeres, det kan der ses her. Se under Elektronik. https://toldst.dk/borger/internethandel/toldberegneren
Kunne være spændende med en vurdering af Apples “kalibrering” ift udstyret her - hvor langt man kan komme med en IPhone & ATV :-)

Eller en “ud af kassen” vurdering, 1 med bedste profil på TV, en ATV “kalibrering” og til sidst den grundige rigtige kalibrering

Så man fik et indtryk af hvor meget der er at hente hver gang man går et skridt op - tænker man vinder mest ved at vælge rigtig profil?
Brugeravatar
Af Naiera
Måske :p
Supergris skrev: 11. apr 2025, 13:28
Radiomanden skrev: 10. apr 2025, 11:43 Så skal man også købe en PC med Win OS.
Den har man da i forvejen!
Nej, det er længe siden.