Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit tv er Philips model 50PUS8804/12, og der var en online opdatering tilgængelig for en uges tid siden.
Efter denne opdatering, er streaming begyndt af “hakke” i afspilning og fryse billedet kortvarigt.
Jeg streamer via Philips indbyggede apps fra Netflix, TV2 Play etc.
Problemerne opstår uanset hvorfra jeg streamer, jeg ved ikke om det vil hjælpe at købe en ekstern Chromecast.

Hvad kan jeg gøre for af afhjælpe dette problem?
Har du prøvet at trække strømmen helt? Hvis det ikke virker, så kan det måske hjælpe at nulstille TV'et. I så fald skal det dog opsættes igen med TV-indstillinger og du skal logge ind i apps igen.

Det vil løse problemet at købe en Chromecast med Google TV, ja, men jeg vil anbefale Apple TV 4K, hvis streaming er noget du bruger dagligt. Philips PUS8804 skulle have HDMI CEC (Philips kalder det EasyLink i menuerne), så du kan styre boks og TV med samme fjernbetjening.
LarsCJ skrev: 10. jun 2024, 14:32 Brugere på Reddit har med held løst præcis det samme problem med denne genstart:

1. unplug power cord

2. pull joypad button to front (not sure it this is up or down)
(den sidder på TV'et omkring standby-lyset)

3. hold the button like this

4. power on the tv

5. wait until powered on and release button
Tak for info, har du et link?
Det ville gøre det nemmere for mig at vide hvilken dims en joypad er, og hvordan man skal holde knappen “like this” :)
Rasmus Larsen skrev: 11. jun 2024, 08:13 Løste det problemet?
Desværre.
Det hele kører som i tjære, en ny opdatering i går afhjalp heller ikke problemet.
Jeg har da fået noget ud af opdateringerne, nu har jeg pludseligt fået en masse ligegyldige streaminkanaler, som jeg ikke engang ved hvor jeg kan se en menu over - men det er primært ligegyldigheder der kører på,disse kanaler <B