4. jun 2007, 00:15
Jeg har længe ønsket mig en fladskærm, og jeg er nået så langt at jeg ved jeg vil ha et Samsung, og det skal være den nye 8 serie. Så har jeg været i forretningerne, og søgt helt vildt på nettet.. nu fandt jeg dette tilbud på en pakke med et LE40M86BD + HDMI kabel + DVD afspiller HD870 til 13.999 se: http://www.pixmania.com/dk/dk/548298/ar ... ?itag=5891
Er dette er godt tilbud.. jeg mener FULL HD on en DVD afspiller som kan vise i de 1080 linier.. (jeg kan måske spare yderligere nogle %er her)
Jeg er meget i tvivl om jeg tør købe noget så "dyrt" over nettet. hvad med garanti, rep, og andre ting.. Tilgængæld vil jeg også gerne spare de tusindvis af kr som jeg kan se til forskel. Så hvis nogle har erfaringer med at købe, retunere, få reperaret ting købt hos eks pixmania vil jeg meget gerne høre om det..
Tusind tak på forhånd for alt den hjælp og input jeg kan få.
Med venlig hilsen
Thomas
Er dette er godt tilbud.. jeg mener FULL HD on en DVD afspiller som kan vise i de 1080 linier.. (jeg kan måske spare yderligere nogle %er her)
Jeg er meget i tvivl om jeg tør købe noget så "dyrt" over nettet. hvad med garanti, rep, og andre ting.. Tilgængæld vil jeg også gerne spare de tusindvis af kr som jeg kan se til forskel. Så hvis nogle har erfaringer med at købe, retunere, få reperaret ting købt hos eks pixmania vil jeg meget gerne høre om det..
Tusind tak på forhånd for alt den hjælp og input jeg kan få.
Med venlig hilsen
Thomas