Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Goddag

Jeg kigger på et 26" til mit værelse og har fundet frem til dette Sony. Har i nogle erfaringer med det?

Se det her:

Sony 26"

Eneste krav er:

Flot design
Godt billede analogt og digitalt
26"
Indbygget DVB-T

Skulle man hellere tage Samsugs nye med 26"? Kan dog ikke lide designet, men er det bedre?

Mvh.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Modellen står til lige over 6000 hos udvalgte netforhandlere.

Til nogenlunde samme pris kan du få et 32 tommer Toshiba 3030D, som i min mening leverer et bedre billede.

Men bliver et 32 tommer Tv for stort til værelset?
Af joachimnb
32" er desværre lige stort nok til et lille værelse synes jeg :). Køber primært nyt fjernsyn for at spare plads.
Af Zapper
Rasmus Larsen skrev:
Til nogenlunde samme pris kan du få et 32 tommer Toshiba 3030D, som i min mening leverer et bedre billede.
Har du set begge Fjernsyn i aktion? altså med antenne, selector, og et HD signal?
Af joachimnb
Jeg så Sony'en i dag i Fona. For pokker hvor var det langt bedre end Samsungs ækvivalent til modellen :). Det er ellers rigtig lækkert, men ved ikke om jeg tør at købe tv nu alligevel. Noget siger mig at det ikke er klogt... Der er jo indbygget tuner, men vil det virke med danske undertekster om 2 år, når HD signalet vinder frem i stuerne :)? Jeg flytter snart, hvor jeg får DVB-T på enkelte kanaler. Disse vil naturligvis virke, men hvad med "fremtiden"?
Af Zapper
En tuner koster omkring de 8-900,- Jeg har selv TV-et i 32 og jeg elsker mit TV. Og ærlig talt, hvis DVB-T ikke virker så køber jeg en ekstern tuner. Dog er det ligegyldigt da jeg nok kommer til at eje en HD kabel box alligevel...