Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kec2
Er der nogle som har nogle gode forslag til alternativer til Sharp 37XD1E.
Et grundlæggende krav er full HD.

Problemet er at jeg har ventet i mere end en mdr på Geco og deres levering.

Hilsen Klaus
Af panch
Du har ikke lyst til at bestille det fra England som de gør i "Sharp 42XD1E fra England - spar 7.000?" tråden?

Der er det vist også nogle 1000 billigere - såfremt der ikke er noget galt med det :)
Af DaWizeGuy
kec2 skrev:Er der nogle som har nogle gode forslag til alternativer til Sharp 37XD1E.
Et grundlæggende krav er full HD.

Problemet er at jeg har ventet i mere end en mdr på Geco og deres levering.

Hilsen Klaus
Det bedste alternativ med et tilsvarende feature set vil være Sony KDL-40X2000. Prisen er dog en del højere.
Af dsluserdk
Der ligger også en mulighed i at få det fra Hifiklubben. De skriver ikke at de sælger dem på deres hjemmeside, fordi de er svære at levere.

De kan dog levere 46" tommer. Så kontakt den nærmeste for levere og pris.
Af kec2
Mange tak for svarene.

Jeg er dog ikke speciel tryk ved at købe så stor en ting i udlandet. Og 46" er desvære lidt for stort til min stue, eller også er min stue for lille til en rigtig skærm ;)

hilsen Klaus
Af gclem
kec2 skrev:Mange tak for svarene.

Jeg er dog ikke speciel tryk ved at købe så stor en ting i udlandet. Og 46" er desvære lidt for stort til min stue, eller også er min stue for lille til en rigtig skærm ;)

hilsen Klaus
Jeg har just idag fået leveret et 37XD1E (og et 46 XD1E til en kollega) fra Krish AV i England. Bestilte og betalte i tirsdags, apparaterne blev sat på lastbil i torsdags og de blev leveret idag mandag. De 2 stk. TV kom på en palle og indpakning mm. var fuldstændig uskadt. TV'et ser ud til at virke perfekt. Prisen for 37XD1E leveret denne vej er ca. 12.500! Opgav at få leveret gennem Geco.dk, dog således at det jo er Sharp DK der er skurken, ikke Geco.dk.
Af MrFranke
Nu skriver "DaWizeGuy" at et Sony KDL40X2000 ville være tilsvarende, kunne man ikke nøjes med KDL40W2000 (også Full HD), det fås til 18.290 kr i Hifi-klubben dags dato (større og dyrere, men accepabel hos mig) og billigere andre steder.